کد خبر: ۵۳۳۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

فرماندار گناوه گفت: دامپزشکی این شهرستان با اعمال نظارت مناسب در حوزه پرورش میگو، دامداری‌ها و پرورش طیور باعث شده تا منابع غذایی سالم به دست مردم برسد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «غلامرضا مهرجو» روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر افزود: با تلاش مجموعه  دامپزشکی این شهرستان مورد خاصی در سطح شهرستان وجود ندارد و مواد پروتئینی در دسترس مردم بطور کامل بهداشتی و سالم است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

وی اظهار داشت: شهرستان در حوزه دامپزشکی وضعیت مطلوبی دارد که این نشانه زحمت مدیریت استان و همکاران در حوزه دامپزشکی است.

فرماندار گناوه گفت: باوجود اینکه در حوزه دامپزشکی به نیروی انسانی و منابع مالی زیاد  نیاز است، اما  با کمترین نیرو بیشترین خدمات  ارایه می‌دهد که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: در صورت هرگونه مشکل در حوزه دامپزشکی، خیلی سریع پیگیری و قبل از اینکه بیماری شیوع و رشد کند  از آن  جلوگیری شده که این مهم مرهون تلاش کارکنان دامپزشکی است.

مهرجو گفت: شفافیت در حوزه دامپزشکی به وضوح پیدا است و حتی بعضی از مواقع بیشتر از آن منابعی که اختصاص داده شده  کار صورت گرفته تا در این حوزه مشکلی پیش نیایید.

شهرستان گناوه  قطب پرورش و تولید میگو و گوشت سفید در استان بوشهر است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Denmark
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
فرماندار فهمیده ولی مسئولین دامپزشکی هنوز این عدم تناسب رو درک نکردن
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
این موضوع مال خیلی خیلی وقت ها قبل بود ...
وقتی که انگیزه بود و کار ارجحیت داشت به تحصیل...
الان با ...
بعدش هم تخصص و...
نظر شما
ادامه