کد خبر: ۵۳۳۴۰

همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان یزد، کشتارگاه صنعتی سفیدمرغ شیرکوه در مراسمی با حضور «مرتضی رضایی»، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی، مدیرکل دامپزشکی استان یزد، مدیران جهاد کشاورزی استان و فرماندار اشکذر افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، مدیرکل دامپزشکی استان یزد از افتتاح کشتارگاه طیور با ظرفیت اشتغال مستقیم برای صد و پنجاه نفر خبر داد و تصریح کرد: این پروژه برای نهصد نفر اشتغال غیرمستقیم دارد.

«دکتر علی اکبر حدادزاده» گفت: ظرفیت کشتارگاه 6 هزار قطعه طیور در هر ساعت می باشد که به این میزان خط کشتار بلدرچین نیز اضافه می شود.

حدادزاده اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت سی هزار متر مربع و سرمایه‌گذاری شده سی میلیارد تومان با استاندارد کامل و برند A ساخته شده است.

وی افزود: میزان تسهیلات تعلق گرفته به این طرح دوازده میلیارد می باشد و به زودی سومین خط تولید این مجموعه با راه اندازی خط کشتار بوقلمون کامل می شود.

نامبرده گفت: با راه اندازی این خط کشتارگاه علاوه بر تأمین بهداشت و سلامت گوشت طیور، توسعه صنعت مرغ، بلدرچین و بوقلمون هم در استان رقم خواهد خورد.

لازم به ذکر است: تولید گوشت مرغ سالانه در این کشتارگاه بیست و هفت هزار تن می باشد.


نظر شما
ادامه