کد خبر: ۵۳۲۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

رییس سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه در خصوص شایعه تعطیلی کشتارگاه بیستون گفت: این خبر کذب بوده و در حال حاضر کشتارگاه با تمام توان فعال است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «فرهاد فرهودی» با اشاره به سابقه 33 ساله فعالیت کشتارگاه بیستون گفت: این کشتارگاه از سال 1365 در بیستون راه اندازی شده و با گذشت 33 سال همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به تجهیزات به روز این کشتارگاه گفت: در حال حاضر کشتارگاه بیستون جزو پنج کشتارگاه برتر کشور است.

فرهودی با اشاره به ذبح دام های سبک و سنگین در این کشتارگاه گفت: این کشتارگاه تا ذبح روزانه هزار راس دام سبک و سنگین ظرفیت دارد و مشکلی در این زمینه نداریم و بر حسب روز تعداد متغیری دام در این کشتارگاه ذبح می‌شود.

این مسئول به نظارت‌های دقیق بهداشتی و شرعی بر ذبح دام در این کشتارگاه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر دو ناظر شرعی در کشتارگاه حضور دارند و کارشناسان بهداشت و دامپزشکی نیز نظارت دقیقی بر ذبح دام اعمال می‌کنند.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
د
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
1
0
مطمئنا کشتارگاه بیستون نیمه تعطیله
هیچ دام سبکی توی کشتارگاه بیستون کشتار نمیشه و روزانه ۱۵ تا ۲۰ راس دام سنگین کشتار میشه
این در صورتیه که کشتار گوساله روزانه ۲۰۰ راس و گوسفند تا ۵۰۰ راس میرسید
به دلیل سو تدبیر مسئولین استان و عدم مدیریت توانمند کشتارگاه به این روز افتاد و تامین گوشت و بهداشت یک و نیم میلیون شهروند کرماناشاهایی به خطر افتاده
احمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
0
0
آقایان دامپزشکی دارند از کشتارگاهی که منبع آبش مشخص نیست حمایت میکنند و سلامت شهروندان اصلا براشون مهم نیست .................
همشهری
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
1
کشتارگاه بیستون یکی از ۵ کشتارگاه خوب استان کرمانشاه است.
فضای رقابتی مدیریت موقعیت شناس میخواهد.
کشتارگاه راه افتاده یکی از بهترین کشتارگاه های کشور است و در رقابت با هم آنکه بهتر و منسجم تر باشد موفق تر هم خواهد بود.
البته اینکه بخش عمده ای از موفقیت ب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
0
0
خیلی جالبه که مسئولین دامپزشکی استان کرمانشاه ................ از کشتارگاهی که فاقد آب شرب است و قراره با آب تانکر و از منابع نامشخص تامین بشه حمایت می کنند و این تصمیم یعنی تهدید علیه سلامت عمومی ...............................
نظر شما
ادامه