کد خبر: ۵۳۱۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به تشدید نظارت بر کارخانه ها، احتمال استفاده از ضایعات گوشت و مرغ در سوسیس و کالباس خیلی کم و تقریبا غیر ممکن است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از شبکه خبر، «دکتر عزیزی» مدیرکل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در ارتباط تصویری با شبکه خبر گفت: این شبه ای بیش نبوده، مردم اطمینان داشته باشند، سازمان های نظارتی به جد نظارت می کنند و با توجه به شایعه اخیر نظارت ها بیشتر خواهد شد. 

دکتر عزیری گفت: نظارت ها به صورت مستمر و تصادفی است همچنین معاونت بهداشتی وزارت بهداشت به صورت تصادفی در سطح عرضه نظارت ها را انجام میدهد. 

مدیرکل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در ادامه درباره تشخیص نوع گوشت مورد استفاده در سوسیس و کالباس گفت: تکنولوژی که نشان دهد در این مواد غذایی از ضایعات گوشت و مرغ یا سنگدان استفاده شده باشد وجود دارد و در صورت اثبات باطل کردن پروانه، تعطیلی کارخانه و جریمه های نقدی برای متخلفین درنظر گرفته شده است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین ترابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
2
تا زمانی که مدیران وزارت بهداشت صبح ها در دفاتر خود نشسته و حقوق های ۲۰۰ میلیون تومانی میگیرند و بازرسان با حقوق های ۴-۵ میلیونی باید سرزده یا نزده به کارخانجات رفته و انجام وظیفه کنند همه چیز امکان دارد آقای دکتر ضایعات گوشت و مرغ که چیزی نیست مگر بیش از ۲ ماه گذشته که در سیمای میلی صاحب شرکت کاله به صراحت امکان استفاده از گوشت سگ و گربه را هم عملی دانست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
3
سلام با یک سرچ ساده مقالات متعددی پیدا میشه که در گوشت های فرآوری شده بقایای پستان گاو و ضایعات کشتارگاهی استفاده شده است.
نظر شما
ادامه