کد خبر: ۵۳۱۴۵

«دکتر سامد برومندفر» در بازدید از بخش های مختلف یک کارخانه تولید خوراک دام و طیور واقع در شهرستان مبارکه از توانمندی های این واحد به ویژه در زمینه تاسیسات و تجهیزات آزمایشگاهی ابراز رضایت نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر سامد برومندفر» مدیرکل و «دکتر علیرضا محقق» کارشناس دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی سازمان دامپزشکی کشور در معیت «دکتر محمد کشتکار» معاون سلامت این اداره کل و دیگر همراهان با حضور در شهرستان مبارکه  از یک کارخانه خوراک دام و طیور بازدید نمودند .

دکتر برومند فر از بخش های مختلف این کارخانه و انبارهای وابسته بازدید و از توانمندی های این واحد به ویژه در زمینه تاسیسات و تجهیزات آزمایشگاهی ابراز رضایت نمود.

سپس مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و همراهان با حضور در انبار مرکزی نهاده های شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان ضمن بازدید قسمت های مختلف این انبار، بر ضرورت ساماندهی سریع سوله ها و رعایت ضوابط بهداشتی و قرنطینه ای تاکید نمود.

حضور در یک واحد بزرگ فرآوری و بسته بندی آلایش خوراکی طیور و همچنین یک مرکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت قرمز و سفید وابسته به یکی از فروشگاه های عرضه شهرستان اصفهان از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور به استان اصفهان بود.

 

 

نظر شما
ادامه