کد خبر: ۵۳۱۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

مدیر حوزه ریاست موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی حضور این موسسه در بیستمین اجلاس تولیدکنندگان واکسن کشورهای در حال توسعه در برزیل را فعالانه و مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه موسسه رازی توانایی میزبانی برای برگزاری این اجلاس مهم را در ایران دارد، پیشنهاد برگزاری اجلاس آینده در ایران و به میزبانی این موسسه نیز اعلام شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر محمد جلوخانی» با اشاره به برگزاری بیستمین اجلاس تولیدکنندگان واکسن کشورهای در حال توسعه با شرکت بیش از پنجاه کشور در شهر برزیل و با حضور فعال موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی اظهار کرد: پیش از شرکت در این اجلاس چندین جلسه در خصوص وضعیت موسسه در حوزه بین الملل بحث و بررسی صورت گرفت تا بتوانیم از فرصت های بین المللی در راستای پیشرفت موسسه بهره ببریم.

وی با اشاره به اهدافی که در این حوزه توسط رئیس موسسه ترسیم شد، افزود: یکی از اهداف مهم ارتقا جایگاه موسسه در سطح بین الملل بود چرا که احساس می شد در این زمینه کشورهای دنیا از فعالیت موسسه اطلاعات چندانی ندارند.

مدیر حوزه ریاست موسسه رازی ادامه داد: با شرکت در این اجلاس مهم و برگزاری جلسات مهم و تبادل نظر با شرکت‌های معتبر و نیز اعلام انواع فعالیت های موسسه که بیش از شصت تکنولوژی تولید محصول را داراست، این هدف تا حدودی محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام مهم که با وجود تحریم‌ها موسسه با قدرت تمام در جهت ریشه کنی بیماری‌ها از جمله سرخک و فلج اطفال موفق بوده و هست نیز از دیگر اهداف مهم برای شرکت در این اجلاس بود که باید به گوش جهانیان می رسید.

دکتر جلوخانی تبادل نظر در خصوص انتقال تکنولوژی و برگزاری دوره های آموزشی را نیز از اهداف دیگر عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه موسسه رازی توانایی میزبانی برای برگزاری این اجلاس مهم را در ایران دارد، پیشنهاد برگزاری اجلاس آینده در ایران و به میزبانی این موسسه اعلام شد که این مهم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: بطور کلی این اجلاس از مهترین گردهمایی ها در خصوص واکسن در دنیا به شمار می رود که موسسه رازی رویکرد حضور فعال را در این زمینه برگزیده است و با تمام توان از آن برای اعتلای نام رازی استفاده خواهد کرد.
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار موسسه
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
1
امیدواریم دستگاه های نظارتی، با هدف تقویت و صیانت از موسسه رازی ، به مسائل و مشکلات مدیریتی موسسه ورود کنند.
Dampezeshk
|
United States of America
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
1
.................... واقعا از این کنفرانس چه چیزی دریافت کرده اند و دستاورد اینگونه سفرها چیست؟
احمد عبادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
1
0
باسلام
واقعا باعث وهن مخاطب است كه موسسه اي كه واكسن پرتوسيس را نمي تواند توليد كند دم از ميزباني اجلاس بين المللي مي زند
بسه ديگه ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
0
1
خوب که چی؟ مثلا میزبان هم شدید، بعد چی؟ ببینید اونهایی که میزبان می شوند وضعیت تولیدشان و رشد علمی شان چطور بوده. موسسه‌ای که معاون پژوهشی اش ، به معاونت اداری و مالی منتقل می شود و هم سیستم قبول میکنه و هم خود ایشان، خوبچه حرفی برای گفتن خواهد داشت؟
نظر شما
ادامه