کد خبر: ۵۳۰۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: برخورد با افرادی که اقدام به سگ گردانی در اماکن و معابر عمومی می کنند، سرعت خواهد گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایمنا، «سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری» با اشاره به آخرین وضعیت اجرای قانون مبارزه با سگ گردانی در اماکن و معابر عمومی توسط نیروی انتظامی‌، اظهار کرد: هیچ کس نمی تواند در مکان ها و معابری که بر اساس قانون مشخص شده است، سگ گردانی کند و برخورد لازم با خاطیان این جرم در ابعاد مختلف و متفاوت صورت گرفته است.

وی افزود: امیدواریم بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته با دستگاه های مربوطه همچون قوه قضائیه، در آینده شاهد تسریع برخورد با این جرم توسط نیروی انتظامی باشیم.

به گزارش ایمنا، موضوع برخورد با عاملان سگ گردان در معابر عمومی و اماکن شهروندی نخستین بار از سوی رئیس پلیس پایتخت مطرح شد.

حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ چندی پیش در یک نشست خبری با اصحاب رسانه، در مورد سگ‌گردانی در مکان‌های عمومی گفت: با متخلفان برخورد جدی خواهد شد. حمل سگ در داخل خودروی شخصی نیز ممنوع است. سگ‌گردانی باعث ایجاد ترس و دلهره در شهروندان می‌شود.

وی در تیر ماه سال ۹۷ نیز گفته بود: پلیس با دوردور خودروها در شب‌های تابستان و سگ گردانی برخورد می کند.

البته قابل ذکر است که منع قانونی در مفاد قانون اساسی برای مقابله با این عمل ذکر نشده است.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Afghanistan
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
0
3
این مسئله هم مثل مسئله ماهواره هاست.... ی مدت با مردم مخالفت میکنن.... غافل از اینکه مردم خواهان نگه داری از حیوانات خانگی هستن.... این قضیه تو خون ایرانیان بوده.... بعد از ی مدت هم خودشون سرخورده میشن..... درست مثل ماهواره ها ک ممنوعه و اولش برخورد میکردن ولی الان دیگه همه دارن.
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
4
کاش به همون اندازه در برخورد با بی حجابی و اینجور مسایل حاشیه ای رگ گردنتون بالج میشه در برخورد با مفسدین و اختلاسگرانم غیرتمند بودید!!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
1
از سردار سرتیپ بعیده که ندونن قانونی بنام ممنوعیت سگ گردانی در مجلس تصویب نشده که ایشون اجراش میکنند
نظر شما
ادامه