کد خبر: ۵۳۰۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

روز دوشنبه 6 آبان ماه «دکتر ولی الله واعظی» مدیر کل دامپزشکی استان تهران با سفر به استان البرز و با حضور در اداره کل دامپزشکی استان البرز، با «دکتر غلامرضا توکلی» مدیر کل دامپزشکی استان البرز دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، دکتر توکلی در این نشست ضمن خیر مقدم به دکتر واعظی با بیان موقعیت استراتژیک استان البرز که در راه ترانزیت دام و فرآورده های خام دامی به پایتخت قرار دارد، بر اهمیت همکاری های قرنطینه ای و امنیت زیستی بین ادارات کل دامپزشکی دو استان همسایه در پیشگیری از انتقال و شیوع بیماری های دام و طیور تاکید کرد.

وی با اشاره به راه اندازی بخش  PCR  در آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان البرز، گفت: آزمایشات تشخیصی که برای نقل و انتقال طیور و آبزیان پیش از این به آزمایشگاه های اداره کل دامپزشکی استان تهران و قزوین ارسال میشد، با شروع به کار این بخش نه تنها نیاز به استان های همجوار مرتفع گردید بلکه با سرعت بیستر و دقت بالاتری مخاطرات شناسایی می شوند.

در ادامه دکتر توکلی و دکتر واعظی با تشریک مساعی و تبادل نظر در خصوص پیشبرد اهداف مشترک سازمانی در خصوص ارتقای بهداشت و کیفیت محصولات کشتارگاه های طیور استان با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دامپزشک
|
Australia
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
0
0
سلام
درود بردکتر واعظی و توکلی دو دوست و مدیر قوی و با درایت سازمان دامپزشکی کشور
اینان سرمایه های سازمان هستند خدا نگهدارشان باشه
نظر شما
ادامه