کد خبر: ۵۳۰۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از مزارع پرورش آبزیان شهرستان کلات گفت: تمام توان خود را برای تامین امنیت تولید بکار گرفته ایم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» اظهار داشت: تامین امنیت تولید در بخش های مختلف برای بهره برداران ضروری است و سازمان با اقدامات و بروز رسانی بخشنامه ها در این راه اقدمات مناسبی را انجام داده است.

وی گفت: پرورش آبزیان از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی در اقتصاد مقاومتی است و این توسعه تولید آبزیان در کنار مدیریت بهداشتی و تامین همه نهاده های مورد نیاز توسط تولید کنندگان داخلی محقق خواهد شد.

پرورش دهندگان در این بازدید خواستار آن شدند تا در حوزه تغذیه آبزیان نظارت بیشتری توسط دستگاه های متولی انجام شود؛ پرورش دهندگان همچنین متقاضی آموزش مسول فنی و بهداشتی در حوزه آبزیان شدند و از خدمات دامپزشکی استان تقدیر کردند.

عباسی از تولید کنندگان آبزیان شهرستان خواستار آن شد تا زمانی که تولید کنندگان از یک رودخانه بهره برداری می کنند، دامپزشکی و دیگر نهادها، تمام این مجموعه در قالب یک مجموعه تولیدی واحد دیده و در این‌جهت نسبت به اصلاح بخشنامه ها اقدام شود.

استمحال وام ها و همکاری وزارت نیرو با آبزی پروران از دیگر درخواست های مطرح شده در این بازدید بود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
0
2
استمحال ؟؟؟؟
البته احتمالا همین درسته چون مهلت نمی دهند فقط محالش می کنند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
1
1
پروانه شرکتهاژ پخش رو چرا نمیدین؟
نظر شما
ادامه