کد خبر: ۵۲۹۹۱

تصویری که یک اسکوترسوار هندی را با سگش در یکی از خیابان‌های این کشور نشان می‌دهد به تصویری داغ در توئیتر تبدیل شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عکسی که در آن یک سگ در حالی که در عقب یک اسکوتر نشسته و کلاه ایمنی بر سرش گذاشته است به عکسی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. در عکس منتشر شده اسکوترسوار هندی به همراه سگش هر دو از کلاه ایمنی استفاده کرده‌اند.

این عکس که در یکی از خیابان‌های دهلی هند تهیه شده است، ابتدا در توئیتر و توسط کاربری با نام «پرا سینگ بیندرا» منتشر شد.

این کاربر در کپشن این عکس نوشت:

"محبوب‌ترین عکس من از یک سگ که در دهلی گرفته شده. مانند یک فرد قانونمند کلاه ایمنی بر سر گذاشته. باید کمپین استفاده از کلاه ایمنی در دهلی به راه انداخت."

بسیاری از کاربران ضمن انتشار این عکس اعلام کردند با این ایده این کاربر معروف هندی موافق هستند

برخی کاربران توئتیر اقدام به رتوئیت این عکس کردند. انتشار این عکس با واکنش‌های متفاوت کاربران نیز همراه بود. در حالی که برخی پلیس دهلی و صاحب سگ را مورد تمسخر قرار دادند اما برخی نیز با نگاه مثبت به این اتفاق  این اقدام اسکوترسوار را احترام به قانون توصیف کردند.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "باید این موتورسوار الگو قرار بگیرد. رعایت قانون و استفاده از کلاه ایمنی در هنگام رانندگی بر همگان لازم است."

گفتنی است؛ این اولین بار نیست که اسکوترسواری یک سگ در هندوستان خبرساز می‌شود. در سال ۲۰۱۷ نیز ویدئویی که در آن یک مرد اهل دهلی هند سه سگ خود را سوار بر اسکوتر کرده بود به ویدئویی خبرساز تبدیل شده بود.

 

نظر شما
ادامه