کد خبر: ۵۲۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیر نظارت بر مواد غذایی و آرایشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اخیراً یک محصول فرآوری‌شده گوشتی که از گوشت خوک در آن استفاده شده بود شناسایی و سریعاً به مراجع قضایی گزارش شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبر فوری، «محمدمهدی رزم‌جو» در توضیح این مطلب گفت: این محصول قاچاق و غیربهداشتی بود اما محصولات تولیدشده داخلی رصد می‌شوند.

استفاده از ضایعات مرغ یا گوشت برخی حیوانات در تولید سوسیس و همبرگر چندان صحت ندارد و گاهی اغراق می‌شود.

قیمت پایین محصولات بهداشتی و آرایشی یکی از علائم قاچاق بودن کالای عرضه‌شده و هشداری برای استفاده نکردن از چنین محصولاتی است، چراکه انواع آسیب‌ها را به دنبال خواهد داشت.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین ترابی
|
United States of America
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
" ..... چندان صحت ندارد و گاهی اغراق می‌شود......" بله تا حدی صحت دارد و گاه هم اغراق نمی شود و درست است! شک ندارم که درست است و جای تاسف که حاج آقا سلیمانی صاحب کاله در تلویزیون میلی کشور ساخت کالباس و سوسیس را با گوشت سگ و گربه گاه در مواقعی امکانپذیر دانسته و ما ملت وقتی به باورهای مان اینچنین توهین شده و به تمسخر گرفته می شود حداقل کار را که تحریم اساسی محصولات آن شرکت است را عملی نمی کنیم گرچه بعد او با صادر کردن مورد مصرف مردم ایران و کسب درآمد ارزی و برنگردانند آن به ایران سود بیشتری خواهد برو و شاید تنها با آتش زدن کارخانه هایش در سایر کشورها انتقام مردم ایران نیز گرفته شود.
نظر شما
ادامه