کد خبر: ۵۲۹۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: کارگروه تنظیم بازار از توزیع گوشت‌های منجمد تاریخ مصرف گذشته و یا در آستانه انقضا خودداری کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «علی محمد شاعری» عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص توزیع گوشت منجمد وارداتی به بازار، گفت: شنیده‌ها حاکی از این است که کارگروه تنظیم بازار تصمیم گرفته تا گوشت‌های منجمد برزیلی موجود در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی که تاریخ انقضای آن در آستانه اتمام است را در بازار توزیع کند. 

کارگروه تنظیم بازار به تاریخ تولید و انتقضای گوشت‌های وارداتی توجه کند

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به کارگروه تنظیم بازار هشدار می‌دهم که به تاریخ تولید و انقضای گوشت‌های منجمد برزیلی که قصد دارند در بازار توزیع کنند توجه ویژه‌ای نمایند تا سلامت مردم کشور با خطر مواجه نشود.

ورود کمیسیون کشاورزی در صورت توزیع گوشت تاریخ مصرف گذشته

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در صورتی که بر خلاف مقررات توسط مسئولین و دستگاه‌های ذی‌ربط در زمینه توزیع گوشت‌های وارداتی که تاریخ انقضای آنها در آستانه به اتمام رسیدن است تصمیمی گرفته شود کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به موضوع ورود می‌کند.

کارگروه تنظیم بازار از توزیع گوشت‌های منجمد تاریخ مصرف گذشته و یا در آستانه انقضا خودداری کند

شاعری با تاکید بر اینکه در صورت بروز تخلف در زمینه توزیع گوشت‌های منجمد وارداتی موجود در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی، کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی موضوع را در دستور کار اولین نشست خود قرار می‌دهد و به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: کارگروه تنظیم بازار از توزیع گوشت‌های منجمد تاریخ مصرف گذشته و یا در آستانه انقضا خودداری کند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
سیستانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
0
0
درود و سپاس به ریس و اعضای محترم کمسیون کشاورزی...
ناشناس
|
France
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
0
1
خوب الان ورود پیداکنید علاج واقعه قبل وقوع کنید. .......................
اصلا چرا و چگونه این مقدار گوشت توزیع نشد هدف چه بود؟؟
نظر شما
ادامه