کد خبر: ۵۲۹۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز از افتتاح زمین چمن مصنوعی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز در آبان ماه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری دانشجو، «محمدحسن عبدالهی» با اشاره به مناسبت هفته تربیت بدنی گفت: به مناسبت این هفته مراسم‌های گل گشت، راهپیمایی و مسابقات مختلف در دانشگاه برگزار می‌شود.

عبدالهی مطرح کرد: به مناسب هفته تربیت بدنی مسابقه فوتبال، دارت و طناب کشی، تنیس روی میزدر دانشکده در حال برگزار است که مورد که دانشجویان استقبال قرار گرفته است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز با اشاره به تجهیزت ورزشی در دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه شیراز نسبت به دانشگاه‌های جنوب کشور امکانات ورزشی خوب دارد، اما از نظر استاندار‌های ورزشی خیلی راضی کنند نیست.

وی گفت: ما سعی می‌کنیم در دانشگاه مدیریت تاسیس و حفظ نگه دار و توسعه داشته باشیم. از نظر کمی وضعیت خوبی داریم، اما از نظر کیفی در زمان بندی و تجهیزات را باید توسعه دهیم. در حال حاضر برای زمین چمن مصنوعی اقدام کرده ایم و در هفته گذشته سالن بدنسازی را افتتاح شد.

عبدالهی در ادامه یادآور شد: شاید خیلی در سطح مسابقات تمرکز نداشته باشیم، اما هدف ما توسعه ورزش‌های همگانی ارتقا سطح سلامت تندرستی افراد است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز با اشاره به توسعه ورزش‌های همگانی بیان کرد: لازمه ورزش‌های همگانی آموزش ورزش‌های پایه است و در زیر ساخت‌های ورزش‌های پایه خیلی کم هزینه می‌شود.

وی با اشاره به سالن‌های دانشگاه شیراز افزود: سه سالن مجموعه چند منظوره در دانشگاه داریم که رشته علوم ورزشی و فعالیت بدنی دانشجویان را برطرف می‌کند. مجموعه استخر، سالن بدنسازی، چمن مصنوعی و طبیعی مجموعه چمن تمام امکانات را دارا است. در بیشتر دانشکده‌ها سالن‌های ورزشی وجود دارد.

عبدالهی در ادامه خاطرنشان کرد: در خوابگاه‌ها سالن ورزشی و در اداره تربیت بدنی سالن بدنسازی که ویژه دانشجویان است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز به اشاره به مجموعه‌های در حال ساخت تاکید کرد: در دانشکده دامپزشکی زمین چمن مصنوعی در حال احداث است که زیر ساخت‌های آن انجام شد و در آبان ماه افتتاح خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
0
0
خدا رو شکر مشکلات دامپزشکی حل شد دست مسیولان درد نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
مشکلات تو بازدید از موکب های اربعین حل شد!
ما الان در دوران پسامشکلات به سر می بریم
نظر شما
ادامه