کد خبر: ۵۲۸۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان در حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از اهم فعالیت های این شبکه در راستای خدمت به اقشار مختلف مردم ارائه نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان، به مناسبت گرامیداشت هفته دامپزشکی، «سمیه محمودی» نماینده مردم شریف شهرستان های شهرضا و دهاقان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با همراهی معاون فرماندار و بخشدار شهرستان در محل این شبکه دامپزشکی حضور یافتند و ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی، طی نشستی صمیمی با رئیس و دیگر کارکنان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

«مهندس داریوش هاشمی» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان ضمن بیان خیر مقدم و  قدردانی از حمایت ها و حضور مسئولان در محل این شبکه  در ادامه آمار و گزارشی در حوزه دام و تقسیم بندی فعالیت های دامپزشکی در خصوص پیشگیری از بیماری های دامی، بیماری های مشترک بین انسان و دام وهمچنین نظارت های بهداشتی  بر تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی همچون نظارت بر عملکرد کشتار گاه ها، مراکز جمع آوری شیرخام، کارخانه های تولید خوراک دام و... ارائه نمود.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان در ادامه با توجه به افزایش خدمات دامپزشکی، کمبود و فرسودگی خودروها و کمبود شدید نیروی انسانی را جزء اصلی ترین مشکلات شبکه های دامپزشکی استان مطرح نمود و حمایت و پیگیری موضوعات مطرح شده را از نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار شد.

در ادامه این نشست صمیمی، محمودی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تغییرات در حوزه خدمات رسانی دامپزشکی را بسیار محسوس ارزیابی نموده و  از زحمات شبانه روزی کارکنان دامپزشکی در سراسر استان اصفهان در راستای ارتقای سطح  بهداشت و سلامت عمومی جامعه و همچنین صیانت از سرمایه های دامی تشکر و برای همگان آرزوی سلامتی و توفیق خدمتگذاری مسئلت نمود.

در پایان نیز لوح سپاسی از طرف فرماندار شهرستان دهاقان به رئیس و کارکنان این شبکه دامپزشکی تقدیم گردید.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
0
0
اگه راست میگید دست مافیارو از دامپزشکی کوتاه کنید!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
0
2
محسوس بودن یا نبودن خدمات را باید دکتر عطارد یا دکتر مطلبی تشخیص بدهند نه نماینده مجلس که حالا موقع انتخابات شده افتادند دنبال لوح تقدیر چاپ کردن برای این و آن
از دکتر عطارد بپرسید دامپزشکی چقدر از ریل اصلی خارج شده تا بهتون بگن چقدر خدمات محوس شده!
از واردات دام زنده و واکسن و....
ناشناس
|
France
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
0
0
هرکی بتونه تعرفه هارو افزایش بدهد من بهش رای میدم.
نظر شما
ادامه