کد خبر: ۵۲۸۳۸

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: دامپزشکان خیر و دوستدار محیط زیست، می توانند برای حفاظت از گونه های جانوری با این اداره کل مشارکت و همکاری داشته باشند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، «سید رضا موسوی مشکینی» در دیدار با رئیس سازمان نظام دامپزشکی قم گفت: مسائل مشترک بسیاری میان حوزه های زیست محیطی و دامپزشکی وجود دارد که با توجه به اهمیت بسیاری که دارند، باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی با اشاره به بیماری های مشترک میان حیات وحش و دام های اهلی و انسان ها، خاطرنشان کرد: به حمدالله در سالهای گذشته همکاری های بسیار خوبی میان اداره کل حفاظت محیط زیست و مجموعه دامپزشکی استان شکل گرفته است که باید همچنان در جهت حفظ سلامت عمومی جامعه، این همکاری ها ادامه داشته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بر ضرورت بهره مندی از مشارکت و حضور مؤثر دامپزشکان خیر و دوستدار محیط زیست برای حفظ و حراست از حیات وحش و گونه های مختلف جانوری تأکید کرد و گفت: برگزاری کارگاههای آموزشی و استفاده از ظرفیت علمی دامپزشکان در اولویت برنامه های این اداره کل قرار دارد.

«دکتر مسعود عربشاهی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان قم نیز در این دیدار با بیان اینکه محیط زیست متعلق به همه مردم است و باید برای جلوگیری از آسیب و تخریب طبیعت و محیط زیست تلاش کنیم، گفت: دامپزشکان در تمامی روستاها و بخش های استان، آمادگی کامل برای همکاری با اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم را دارند.

 
نظر شما
ادامه