کد خبر: ۵۲۷۸۵

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از فاز ۲ باغ پرندگان بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «سید آرش حسینی میلانی»، رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به همراه شهردار منطقه ۴ و مسئولان شهرداری این منطقه و همچنین کارشناسان و مشاوران کمیته محیط زیست و خدمات شهری از بخش‌های مختلف فاز ۲ باغ پرندگان تهران بازدید و در جریان وضعیت این پارک در حال تاسیس قرار گرفت.

در این بازدید پوشش گیاهی و نحوه آبیاری، وضعیت عمرانی، وضعیت ایمنی سازه‌ها، تنظیم درجه حرارت و وضعیت بهداشتی پارک مورد بحث قرار گرفتند.

نحوه تامین پرندگان این باغ و چگونگی انتقال آنها، شرایط نگهداری و وضعیت دامپزشکی پرندگان، وضعیت ارتباط میان بازدیدکنندگان و پرندگان از جمله موضوعات ویژه‌ای بودند که در این بازدید از سوی سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری مورد تاکید و بررسی قرار گرفتند.

در این بازدید که دو تن از نمایندگان شبکه‌ تشکل‌های محیط زیستی مردم‌نهاد، حسینی میلانی را همراهی می‌کردند، رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری بر همکاری و همفکری نزدیک میان مجموعه مدیریت شهری با انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در عرصه محیط زیست در عرصه‌های مختلف به ویژه در مجموعه باغ پرندگان تاکید کرد و مقرر شد نماینده‌ای از شبکه تشکل‌های محیط زیستی مردم‌نهاد در فاز دو باغ پرندگان در زمینه نظارت همکاری کند.

همچنین در این بازدید، حسینی میلانی از سیستم تصفیه آب و آبرسانی فاز دو باغ پرندگان تهران دیدن کرد.

فاز دو باغ پرندگان در وسعتی حدود هفت و نیم هکتار با حدود چهار هزار و ۲۰۰ پرنده از ۱۱۰ نوع گونه در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.


نظر شما
ادامه