کد خبر: ۵۲۶۹۴

با رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طبس بیشتر آشنا شویم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، با «دکتر محمدجلال هادیان» با سابقه ترین رئیس دامپزشکی خراسان جنوبی بیشتر آشنا شویم .

- به عنوان اولین سوال خودتون رو معرفی کنید و چند سالتونه: محمد جلال هادیان و 52 سال سن دارم

- اصالتا کجایی هستین: طبسی هستم

- فارغ التحصیل کدوم دانشگاه: دانشگاه تهران

- چند سال سابقه کار دارین: 27 سال و 9 ماه

- قبل از ریاست شبکه کجا مشغول به کار بودین: پست دامپزشکی رباط سنگ و شبکه دامپزشکی تربت حیدریه در سال 71-1370

- شهرستان محل خدمت فعلی تون رو به صورت مختصر معرفی کنید: شهرستان طبس با مساحت 56000 کیلومتر مربع پهناورترین شهرستان استان و کشور می باشد که دارای سه بخش دستگردان، دیهوک و مرکزی است. این شهرستان دارای نقاط زیارتی و گردشگری ویژه ای مانند بارگاه حسین بن موسی الکاظم (ع) ، باغ گلشن، منطقه ژئوپارک ، روستای ییلاقی خرو، کال سردر، سد های کهن، در کریت و سردر بوده و از ویژگی های این شهرستان معادن بسیار غنی و زیر ساختهای مانند راه آهن و فرودگاه و قرار گرفتن در مجاورت دو کویر بزرگ ایران (دشت کویر و کویر لوت) و هم مرز بودن با پنج استان خراسان رضوی، سمنان، اصفهان، یزد و کرمان می باشد.

- چند تا کارمند الان مشغول به کار هستن : 14 نفر مرد و یک خانم می باشد که تعداد 3 نفر دکتری و 5نفر کارشناس و بقیه کاردان می باشند.

- رزومه کاری و فعالیت های که انجام دادین را به صورت خلاصه بگین: مسئول پست دامپزشکی رباط سنگ شهرستان تربت حیدریه، کارشناس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه و رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طبس از سال 1371

- اگه دوباره قرار بود انتخاب رشته کنین بازم به همین رشته میومدین و دلیلش چی هستش: با توجه به اینکه رشته های انتخابی در زمان کنکور در آن زمان بسیار محدود بود از 4 رشته دکتری رشته دامپزشکی هم انتخاب شد که ابتدا علاقه خاصی به آن نداشتم اما با توجه به تنوع کاری دامپزشکی و اینکه قسمتی از فعالیت ها در خارج از محیط اداری و طبیعت می باشد، به این رشته مقداری علاقه مند شدم.

- دلیل تون برا انتخاب این شغل چی بود: با توجه به اینکه در رشته دامپزشکی تحصیل کرده ام لذا انتخاب شغل متناسب با رشته تحصیلی بود.

- پیشنهادتون برای خدمت بهتر به مردم چیه: افزایش اعتبارات فنی و اداری و جذب نیروی انسانی علاقه مند به دامپزشکی جهت خدمت بهتر به مردم

- تعریف شما از ویژگی یک کارمند خوب چیه: مسئولیت پذیری،نظم و انضباط، تلاش برای افزایش سطح آگاهی فنی و تخصصی شغل مربوطه

- اگه بخوایین یه جمله به ریاست سازمان دامپزشکی بگین اون جمله چیه: عنایت بیشتر به مسائل فنی و علمی دامپزشکی ریشه یابی نواقص و ضعف های سازمان و رفع آن بر اساس اصول علمی و فنی و همچنین تلاش برای ارتقاء سطح کارکنان سازمان دامپزشکی در تمام رده ها از نظر مادی و معنوی و علمی و تدوین دستورالعمل های جدید متناسب با شرایط مناطق مختلف کشور

 

نظر شما
ادامه