کد خبر: ۵۲۵۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

با توجه به چالش ها، مشکلات و موانعی که شهرداری های مناطق مختلف تهران بزرگ بسته به تفاسیر و برداشت های متفاوت، سلیقه ای و مقطعی خود از قوانین و مقررات موجود برای فعالیت همکاران بخش غیردولتی در امور درمانی و مطب های دامپزشکی فراهم کرده و می کنند و ناخواسته موجب تهدید و اختلال در بهداشت عمومی جامعه، ایجاد مشکل برای شهروندان صاحب حیوانات خانگی در دسترسی به خدمات دامپزشکی و ایجاد ضرر و زیان برای کسب و کار و اشتغال همکاران دامپزشک دارای پروانه معتبر می گردند، نیازمند پیگیری موضوع از طریق مراجع ذی صلاح می باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، نظام دامپزشکی استان تهران در حال پیگیری مشکلات همکاران در ارتباط با موضوع فعالیت در اماکن مسکونی است.

بدینوسیله از کلیه همکاران فعال در امور درمانی، آزمایشگاهی و داروخانه ای دامپزشکی که جهت فعالیت در بافت ها و مناطق مسکونی با شهرداری منطقه دچار مشکل شده اند تقاضا می شود موضوع را به نظام دامپزشکی استان تهران «خانم دکتر محسن‌زادگان» از طریق شماره تلفن 66497580 داخلی 105 اطلاع دهند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
امیدواریم که با همکاری های به جد و پیگیر مسیولین امر،این آفت هرج و‌مرج و مزاحمت های روزانه با سلایق مختلف از طرف شهرداری های مناطق متوقف بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
این مشکل که توسط همکاران در مشهد بطور کامل با نظر وزارت کشور حل شده بود !!؟؟
نظر شما
ادامه