کد خبر: ۵۲۵۴۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

رئیس شورای نظام دامپزشکی استان همدان گفت: نرخ بیکاری دکتری دامپزشکی همدان منفی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر سید مسعود ذوالحواریه» ظهر امروز در مراسم روز دامپزشکی در استان اظهار کرد: دامپزشکی دو ماموریت بزرگ برعهده دارد که یکی پیشگیری از بیماری‌های دامی و دیگری تامین امنیت غذایی است.

وی با بیان اینکه دامپزشکان در گمنامی تلاش می‌کنند بشریت گرفتار بیماری نشود و غذای سالم با منشأ دامی در اختیار مردم قرار گیرد گفت: همدان یکی از استان‌های ممتاز در کشور است چراکه در تمام مراکز طبخ غذا یک ناظر بهداشتی حضور دارد.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان همدان با اشاره به اینکه این طرح در کشور بی‌نظیر است که در استان فراگیر شده، افزود: این طرح اخیراً در برخی از واحدهای تهران به صورت پایلوت اجرا می‌شود و مانند همدان فراگیر نیست.

وی با بیان اینکه نظام دامپزشکی ساماندهی امور صنفی دامپزشکی را بر عهده دارد و خوشبختانه وضعیت خوبی را شاهد هستیم گفت: در حوزه دکتری دامپزشکی نرخ بیکاری منفی است و در حوزه کارشناسی و کارشناسی ارشد این نرخ پنج درصد است که آن هم مربوط به خانم‌ها می‌شود.

ذوالحواریه با اشاره به اینکه صنف نظام دامپزشکی آموزش مستمر به همکاران را در برنامه دارد، افزود: با آغاز کار شورای نظام دامپزشکی، هر ماه یک کارگاه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز با بیان اینکه همکاران دامپزشکی شبانه‌روزی در تامین امنیت غذایی دارند و باید قدردان زحمات آنها بود اظهار کرد: اجرای طرح آنلاین بازرسی یکی از ضرورت‌هاست چراکه امکانات به روز در حوزه دامپزشکی و جهاد کشاورزی مورد نیاز است.

«منصور رضوانی‌جلال» با تاکید به اینکه این سامانه امکانی را فراهم می‌کند که در کوتاه‌ترین مدت پاسخگوی ارباب رجوع باشیم گفت: سالانه 370 تن شیر در استان تولید می‌شود.

وی با اشاره به وجود 379 هزار دام سنگین  و یک‌میلیون و 500 هزار واحد دام سبک در استان افزود: سالانه بیش از 70 هزار تن مرغ در استان تولید می‌شود.

 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک بیکار همدانی
|
France
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
4
من خودم دامپزشکم و ساکن این استان چرا امار ....... میدهید..بخدا زشت و شرم‌اور..چرا در مصاحبه ها یک‌چیز میگید و لی در عمل چیز دیگه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
1
چرا مجوز صادر نمیشه؟
همه منتظر ابلاغ شیوه نامه جدید هستند
ناشناس
|
France
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
3
......................
همینارو مینویسید این همه دانشگاهها رشته دامپزشکی جذب میکنن
نسستن تو یه مطب یا. داروخانه با ماهی یک‌میلیون خودش بیکاری هست ................
علت تخلفات زباد فروش واکسن به صورت ازاد و ... هم نسان از بیکاری است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
3
همدان در کشور مریخ است عایا؟!
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
1
شغل رو چی تعریف میکنی برادر؟؟ماهی 1800 شد حقوق و شغل؟؟من دامپزشک همدانم
نظر شما
ادامه