کد خبر: ۵۲۵۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

جلسه 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی با حضور کارکنان اداره کل و سایر شهرستان ها از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، در این جلسه ابتدا حجت الاسلام و المسلمین حیدری فرا رسیدن 14 مهر ماه روز دامپزشکی را تبریک گفت و برای تمامی کارکنان دامپزشکی زندگی عزت مند آرزو کرد و گفت: شما با صداقت و با پشتکار به کار خود ادامه دهید خدا بهتر می داند پدر چه کسی را بیامرزد.

سپس مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تبریک به مناسبت 14 مهر روز دامپزشکی گفت:  در دامپزشکی کشور حدود 7هزار نیروی بخش دولتی و 40هزار نفر در بخش خصوصی مشغول به فعالیت هستند که همه یک هدف را دنبال می کنند و آن خدمت به مردم و تامین غذای سالم می باشد.

وی گفت: دامپزشکی جز دستگا ه های پویا ،زحمتکش ،پر تلاش می باشد که در آن گرما و سرما و ماه محرم و ماه رمضان فرقی ندارد و در تمام طول سال آماده خدمت هستند.

اصغر زاده در بخشی از سخنان خود گریزی به جلسه  14 مهر ماه در تهران زد و از قول ریاست سازمان دامپزشکی گفت: مسئله تحریم جدی می باشد و برای تامین واکسن مشکل مواد اولیه داریم ولی این تحریم ها هر چند سخت باشد ما را قوی تر می کند.

وی گفت: شعار ما «عزت، شرافت، کار» می باشد و با قدرت و با ایمانی راسخ همه با هم به این شعار جامه عمل خواهیم پوشاند و همچون گذشته با هم دلی و کار تیمی به پیش خواهیم رفت.

مدیر کل دامپزشکی استان از استاندارخراسان جنوبی، فرمانداران، بخشداران، امامان جمعه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و عشایری و رئیس صدا و سیما ی استان بابت همراهی های لازم در خصوص مسائل دامپزشکی و نگاه ویژه آنان به سلامت مردم تشکر کرد.

اصغر زاده که همچون گذشته با صداقت و دوستانه با همکاران خود سخن می گفت، در ادامه به نصیحت پدرش به خود اشاره کرد و گفت: پدرم همیشه می گوید «شما مسئولین می توانید با رفتار و قلم خود خدمت کنید و قدر این موهبت الهی را بدانید و فرصت خدمت به مردم را از خود دریغ نکنید، شاید فردایی نباشد و قدر این شغل را بدانید که در آن توفیق خدمت بسیار است.»

در ادامه این جلسه  کریمی فرماندار شهرستان قاینات به صورت ویدئو کنفرانس از شبکه دامپزشکی قاینات فرا رسیدن 14 مهر ماه روز دامپزشکی را به تمامی فعالان دامپزشکی تبریک گفت.

کریمی گفت : چشم انداز 20ساله ما جامعه ای سالم می باشد و راهکار آن تولید غذای سالم و امنیت غذایی سالم برای مردم می باشد که این امر محقق نمی شود جز با زحمات کارکنان دامپزشکی در سراسر کشور.

پس از این جلسه دکتر محمد اصغر زاده برای حضور در برنامه های ویژه 14 مهر ماه راهی صدا و سیمای استان شد تا در برنامه سیب سلامت حضور داشته باشد.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
4
4
دکتر اصغر زاده از مدیران بسیار توانمند و محبوب در استان می باشند که همیشه با صداقت با همکاران خود سخن می گوید و همچنین مدیر موفقی باید سر سفره همچین پدر حکیمی بزرگ شده باشد
خدا به انان طول عمر عنایت فرماید
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
4
4
من سال گذشته دو شب در مهمانسرا اداره كل خراسان بودم و روز اخر كه خواستم برم دكتر اصغر زاده رو ديدم به قدري خوش برخورد و مهربان و مهمان نواز بودن كه بعد تازه فهميدم ايشون مدير كل هستن و واقعا به همكاران اين استان به خاطر همچين مديري غبطه خوردم خدا حفظشون كنه .ممنون از مهمان نوازي و برخورد عاااااالي همكاران بيرجندي
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
5
3
ولی کارمندا رو با لجبازیاش اذیت میکنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
4
2
اقای دکتر یکی از مدیران نمونه هستند در زمینه اصول کاری ، اخلاقی و مردمداری که تا کنون دیده ام
نظر شما
ادامه