کد خبر: ۵۲۴۷۰
 

گردهمایی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت ۱۴ مهرماه روز ملی دامپزشکی با حضور «دکتر حمید گرمابی» نماینده مردم نیشابور و «دکتر هاجر چنارانی» نماینده مردم فیروزه در مجلس شورای اسلامی و خانواده های بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی در باغرود نیشابور برگزار گردید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور، «دکتر علی سلیمانی» رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور در این مراسم ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به مهمانان گفت: اعتبارات نیروی انسانی و امکانات دامپزشکی متناسب با وظایف آن نیست و حفظ سرمایه دامی شهرستان و نظارت بر مواد پروتئینی برای ارتقای سلامت شهروندان امکانات بیشتری را می طلبد.

وی از نمایندگان مجلس در شورای اسلامی خواست در هنگام قانون گذاری و توزیع اعتبارات بیشتر به دامپزشکی کمک نمایند، چون هر مقدار اعتبار به برنامه های دامپزشکی افزوده شود، صدها برابر به پیشگیری از بیماری ها- سلامت و رونق تولید و حفظ اشتغال کمک شده است.

«دکتر هاجر چنارانی» نماینده مردم نیشابور و فیروزه در این مراسم گفت: از ابتدای دوره نمایندگی همواره پیگیر مشکلات دامپزشکی شهرستان بوده ام و سعی کردم با رایزنی با مقامات استانی و کشوری برای تامین واکسن و سموم و تغییر وضعیت پرسنل دامپزشکی نیشابور و ارتقای اداری آن مجموعه تحولی را ایجاد نمایم.

در ادامه «دکتر حمید گرمابی» نیز گفت: اگر زحمات دامپزشکی شهرستان نبود، تلفات زیادی در دامهای شهرستان اتفاق می افتاد و سرمایه دامی شهرستان به خطر می‌افتد.

وی گفت: به علت اینکه یکی از اعضای خانواده ام دامپزشک است، از نزدیک در جریان تلاش‌های دامپزشکان هستم و از تلاش های بخش خصوصی و دولتی نیشابور در پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و بیماری های واگیر تشکر می کنم.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ضمن گرامیداشت ۱۴ مهرماه ذکر توسل به اهل بیت و مرثیه و روضه حضرت رقیه را برای حاضرین بیان نمود.

این مراسم با حضور گرم صمیمی خانواده های دامپزشکی شهرستانهای نیشابور و فیروزه و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی مانند تیراندازی، دارت، نقاشی کودکان، طناب کشی از ساعت 9 صبح در اردوگاه شهید رجائی(باغرود) نیشابور برگزار و در پایان هدایایی از طرف نمایندگان مجلس و محصولات شرکت های لبنی جلگه، بینالود، برکه و صبرا قرعه کشی گردید.

 
 
نظر شما
ادامه