کد خبر: ۵۲۴۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

رئیس شورای نظام دامپزشکی خراسان رضوی گفت: از سال ۸۹ تاکنون بیش از ۷ هزار پروانه فعالیت دامی در خراسان رضوی صادر شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «دکتر ‌مجید کوشکی» صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: نظام دامپزشکی از سال 76 با مجوز مجلس تشکیل شد و تا سال 89 کار عضوگیری اعضا و برنامه‌ها و شکایات آنان را برعهده داشت و از سال 89 به بعد با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اصل ٤٤ و واگذاری تصدی گری های دولتی مجلس در سال ٨٩ در ماده ٥ قانون نظام دامپروری صدور پروانه های بهداشتی اماکن دامی را به نظام دامپزشکی محول کرد و در ماده ٢ قانون افزایش بهره وری صدور پروانه های صنفی دامپزشکی را هم به نظام دامپزشکی محول کرد.

وی افزود: از سال 89 تاکنون بیش از 7 هزار پروانه فعالیت دامی در خراسان رضوی صادر شده شامل 2 هزار موافقت اصولی، 1338 تاسیس دامداری، 3260 پروانه بهره‌برداری و 83 پروانه توسعه بوده و از ابتدای امسال تاکنون 73 پرونده در بحث ماده 2 صادر شده است.

رئیس شورای نظام دامپزشکی خراسان رضوی با بیان اینکه اولویت ما از سال گذشته صدور پروانه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بوده است، گفت: اکثر پروانه‌های صادره در یک سال اخیر در بخش‌ها، دهستان‌ها و روستاهای استان بوده و در جهت به‌روزرسانی آموزش‌ها تعداد 12 کلاس آموزشی حضوری و یک کلاس آنلاین آموزشی برای 1400 نفر برگزار کرده‌ایم و کسانی که نمره قبولی را دریافت نکنند شامل صدور پروانه و تمدید نمی‌شوند.

کوشکی تصریح کرد: بحث قطع ارتباط مالی کارفرما و مسئول فنی بهداشتی از خواسته‌ها و دغدغه‌های دامپزشکی بوده سازمان دامپزشکی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه قضایی به‌طور جد پیگیر این موضوع است.

وی با بیان اینکه از دانش افراد نخبه و متخصص در حوزه علوم دامی در شورای نظام دامپزشکی خراسان رضوی برخوردار هستیم، تاکید کرد: در حال حاضر تعداد اعضای نظام دامپزشکی 2700 عضو می‌باشد که از این تعداد 90 نفر در بخش دولتی و 2410 نفر هم در بخش خصوصی دامپزشکی فعال هستند.
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
1
1
پیگیر هستید ولی زورتون نمیرسه
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
3
دكتر كوشكي اگه ميگه پيگير هستيم حتما انجام ميده والان هم يك كارهايي كرده چون ارتباطش با مدير كل خوبه حتما مجموعه دامپزشكي استان اين كار رو ميخوان اجرا كنند
من شاهد هستم كه مدير عامل هاي شركت پخش دارو رو وادار كرد قرارداد پايه نظام ببندند وچك كامل حقوق رو اخذ كرد
به اميد خدا معضل مسئولين فني بهداشتي هرچه زودتر حل بشه وبه حق وحقوقشون برسن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
خواهشا سریعتر بدجوری کارفرمایان دارند فشار می آورند
نظر شما
ادامه