کد خبر: ۵۲۴۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

همزمان با روز ملی دامپزشکی، جلسه درس مکارم اخلاق و معنویت ویژه مدیران استان آذربایجان شرقی با سخنرانی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه تبریز، به میزبانی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، «حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در جلسه مکارم اخلاق و معنویت مدیران دستگاه های اجرایی استان با تبریک ۱۴ مهرماه، روز ملی دامپزشکی گفت: دامپزشکی در سالم ماندن جامعه نقش بسزایی دارد؛ کنترل دام و طیور و مراقبت آنها در مقابل امراض مختلف در شهرها و روستاها، نظارت بر کشتارگاه ها، کنترل بهداشت عمومی جامعه و برخورد با متخلفین بهداشتی از مهمترین وظایف دامپزشکی است.

وی روز دامپزشکی را فرصت مناسب و مغتنمی دانست تا از زحمات و تلاش های جهادگران عرصه بهداشت و سلامت جامعه، کارشناسان و متخصصین امر و دامپزشکان و حوزه جهاد کشاورزی تقدیر و تشکر به عمل آید.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
|
United States of America
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
1
دامپزشکی در استان ما به لطف سه دانشکده بی در و پیکر دامپزشکی (آزاد و سراسری تبریز و آزاد شبستر )در حد و اندازه یک رشته کاردانی ذلیل شده و سیل فارغ التحصیلان بیکار با هر حقوقی تن به هر کاری میدهند .شعار دادن خالی هیچ دردی از جامعه دامپزشکی استان های شمالغرب دوا نمیکند .
نظر شما
ادامه