کد خبر: ۵۲۴۲۲
 

روز 10 مهر 98 معاون سلامت دامپزشکی کردستان از پلمب یک باغ رستوران متخلف و یک واحد مرغ فروشی که اقدام به عرضه فرآورده های خام دامی فاسد و تاریخ مصرف گذشته می نمودند، خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، روز 10 مهر 98 معاون سلامت دامپزشکی کردستان از پلمب یک باغ رستوران متخلف و یک واحد مرغ فروشی که اقدام به عرضه فرآورده های خام دامی فاسد و تاریخ مصرف گذشته می نمودند، خبر داد.

«دکتر ناصر مخدوم» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کردستان اظهار داشت: در جریان بازدید بهداشتی ضربتی روز 8 مهر ماه سال جاری توسط نیروهای ستادی این اداره کل از مراکز عرضه فرآورده های خام دام و طیور، مراکز تهیه غذای آماده و رستوران ها در سطح شهرستان سنندج، یک باغ رستوران معروف مورد بازدید اکیپ های بهداشتی قرار گرفت و به علت نگهداری و عرضه 54 کیلو گرم گوشت مرغ و قرمز فاسد، تاریخ مصرف منقضی و غیر قابل مصرف، ضمن ضبط فرآورده های فاسد، به مراجع قضایی نیز معرفی شد؛ همچنین یک واحد مرغ فروشی بعلت فروش فرآورده های تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف نیز به مرجع قضایی معرفی گردید.

مخدوم ادامه داد پس صدور حکم از سوی دادستانی، دو مرکز یاد شده با حضور نماینده اداره اماکن نیروی انتظامی و نماینده اداره حقوقی این اداره کل تا اطلاع ثانوی پلمب گردیدند.

وی در پایان از تمامی هم استانی های عزیز درخواست نمود در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص فرآورده های خام دامی مراتب را از طریق سامانه پیغام گیر 1512 اداره کل دامپزشکی استان کردستان اطلاع رسانی نمایند تا در کوتاه ترین زمان رسیدگی شود.
 
نظر شما
ادامه