کد خبر: ۵۲۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، به بهانه در پیش بودن 14 مهر ماه روز دامپزشکی با ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان بیشتر آشنا شویم .

- به عنوان اولین سؤال، خودتون رو معرفی کنید و چند سالتونه: محمد راه انجام – 36 ساله هستم

 - اصالتا کجایی هستین: سیستانی خراسانی (پدرم اهل سیستان و مادرم اهل خراسان جنوبی)

- فارغ تحصیل کدوم دانشگاه: کارشناسی علوم آزمایشگاهی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد باکتری شناسی از دانشگاه شهید باهنر کرمان

- چند سال سابقه کار دارین: 13 سال

- قبل از ریاست شبکه کجا مشغول به کار بودین: کارشناس ستاد اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی

- شهرستان محل خدمت فعلی تون رو به صورت مختصر معرفی کنید: نهبندان یکی از پهناورترین شهرستان های کشور که دارای 27 هزار کیلومتر مربع وسعت و 58 هزار نفر جمعیت است و دارای بیش از 700 کد اپیدمیولوژیک دامی می باشد و از لحاظ استراتژیک دارای اهمیت بالایی است و هم مرزی با استان سیستان و بلوچستان و کشور افغانستان بر اهمیت شهرستان می افزاید.

- چند تا کارمند الان مشغول به کار هستن (وضعیت استخدامی- تعداد پست- تعداد همکار آقا و خانم): در حال حاضر تعداد 14 نفر کارمند مرد شامل 7 نیروی رسمی، 6 نیروی پیمانی و یک نیروی طرح نیروی انسانی در شبکه دامپزشکی و سه پست تابعه (بندان، دهک و قرنطینه) مشغول به کار می باشند و همکار خانم نداریم.

- یه خاطره از دوران مسئولیت تون رو بگین:

توقیف محموله شتر سندی در سال 96: در یکی از روزهای محرم سال 96 فردی جهت اخذ مجوز حمل شتر بومی به شبکه مراجعه نمود و از آنجاییکه بنده در جریان تخلف ایشان بودم و مطمئن بودم که پس از اخذ مجوز قصد جابجایی و تعویض شترها را دارد، به ایشان کاملا محترمانه موضوع را منتقل کردم و توصیه کردم که به این تخلف اقدام نکند ولی فرد مذکور قیافه حق به جانب گرفت و قسم خورد که قصد چنین کاری را ندارد و از شبکه خارج شد. بنده به همراه همکاران پست قرنطینه و مامورین اداره آگاهی در محل پست قرنطینه (جنب پلیس راه نهبندان) منتظر کامیون شتر ماندیم و پس از 3 ساعت انتظار نامبرده با شترهای سندی (غیر بومی) رسید و از دیدن بنده بسیار متعجب شد و از خجالت، خود فرد و همراهانش صورتشان را گرفته بودند و از محل دور شدند. بعد از مدتها خود فرد به اشراف اطلاعاتی دامپزشکی در زمینه مبارزه با قاچاق دام اعتراف کرد و عنوان داشت که حتی فکر اینکه شما شخصا جهت توقیف شتر مراجعه کنید را نداشتم.

- رزومه کاری و فعالیت های که انجام دادین را به صورت خلاصه  بگین:

1- همکاری در طرح ترافیک شهرداری تهران در زمان شهرداری آقای محمود احمدی نژاد که بنده دانشجوی دانشگاه تهران بودم.

2- مدرس و کارشناس مسئول سرشماری سال 1385 در شهرستان سربیشه (فرمانداری سربیشه)

3- کارشناس وام های اشتغالزایی در واحد خودکفایی کمیته امداد سربیشه

4- استخدام در سازمان دامپزشکی و شروع به کار در شبکه دامپزشکی درمیان و ادامه کار در شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه ، اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی و شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان.

- اگه دوباره قرار بود انتخاب رشته کنین بازم به همین رشته میومدین و دلیلش چی هستش:

 بله، علاقه به صنعت دامپروری و درمان دام بیمار و کمک به تولید.

- پیشنهادتون برا خدمت بهتر به مردم چیه: خودمان را به جای مردم قرار دهیم.

- تعریف شما از ویژگی یک کارمند خوب چیه: کارمند خوب فردی است که وجدان کاری داشته باشد و همیشه در انجام امور رضایت ارباب رجوع و رضای خدا مد نظر باشد.

- اگه بخوایین یه جمله به ریاست سازمان دامپزشکی بگین اون جمله چیه:

همیشه خط مقدم مبارزه با بیماری های دامی در نقاط دورافتاده و صعب العبور نیروهای کاردان می باشند، قدردان زحمات این گروه از همکاران باشند.

- و در آخر: سخن پایانی

خدا می داند پدر چه کسی را بیامرزد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
1
رزومه جالبی دارند
!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
ادامه