کد خبر: ۵۲۴
در جلسه شورای معاونین، مدیران و مشاورین سازمان نظام دامپزشکی که عصر روز چهارشنبه 25 شهریورماه سال جاری در محل این سازمان برگزار شد دکتر امیر عباس جعفری طی حکمی از سوی دکتر سید محمد آقامیری به سمت معاون بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی منصوب شد...
201484
در جلسه شورای معاونین، مدیران و مشاورین سازمان نظام دامپزشکی که عصر روز چهارشنبه 25 شهریورماه سال جاری در محل این سازمان برگزار شد دکتر امیر عباس جعفری طی حکمی از سوی دکتر سید محمد آقامیری به سمت معاون بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی منصوب شد.
بر اساس این گزارش دکتر جعفری پیش از این سابقه عضویت در کمیته‌ تخصصی طب مکمل، سنتی و گیاهان دارویی و همکاری با هیأت تحریریه نشریه نظام دامپزشکی را در کارنامه فعالیت خود به همراه دارد.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه دکتر سید محمد آقامیری ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله دکتر جمشید رزم یار معاون سابق بهداشت، آموزش و توسعه وی را طی حکمی به سمت مشاور عالی خود در سازمان نظام دامپزشکی منصوب کرد.
متن حکم انتصاب دکتر جعفری بدین شرح است:
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر امیر عباس جعفری
 سلامٌ علیکم؛
باتوجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم، به سمت معاون بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.
امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و پیروی از منّویات مقام معظم رهبری (مدظله‏العالی) و سیاستهای اجرائی دولت عدالت‌گرا، در پیگیری و انجام امور محوله موفّق و مؤیّد باشید.
 
دکتر سید محمد آقامیری رئیس سازمان
 
 
نظر شما
ادامه