کد خبر: ۵۲۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از مراکز بخش غیردولتی و همکاران بخش دولتی، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، «دکتر حسینعلی سلطانی» مدیرکل دامپزشکی استان با حضور در شهرستان بن، به صورت سرزده از داروخانۀ دامپزشکی شهر بن، بازدید کرد.

دکتر سلطانی در خصوص دریافت مجوزهای لازم برای تأسیس و یا تمدید پروانۀ داروخانۀ دامپزشکی اظهار داشت: صدور و تمدید این نوع پروانه‌های فعالیت دامپزشکی، به سازمان نظام دامپزشکی واگذار شده است اما اداره کل دامپزشکی استان جهت تسهیل اشتغال دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی در بخش غیر دولتی، از هیچ کوششی فروگذار نیست.

در ادامه، مدیرکل دامپزشکی با مراجعه به روستای حیدری از توابع این شهرستان، از نزدیک نحوۀ انجام واکسیناسیون دام توسط اکیپ واکسیناسیون شبکۀ دامپزشکی شهرستان بن را بررسی کرد.

دکتر سلطانی ضمن این بازدید بیان داشت: مهار دام به شکل مناسب و تلقیح واکسن با رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل‌ها و توصیه‌های شرکت تولید کنندۀ واکسن، سبب بهبود و افزایش سطح ایمنی در دام‌ها می‌شود.

وی با مناسب دانستن چگونگی فعالیت واکسیناسیون دام‌ها، از زحمات اعضای اکیپ واکسیناسیون این شبکه، «آیت‌الله مسعودی» و «منوچهر دهقانی» تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است در این بازدیدها، «حجت الاسلام والمسلمین حسینی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان و «بیژن کریمزاده»، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بن، مدیرکل دامپزشکی استان را همراهی کردند.
 

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
1
داروخانه ای که مورد بازدید قرار گرفته است بسیار نا مرتب و بی نظم میباشد. چیدمان غیر اصولی/ کارتن و احتمالا پاکت مکمل بر کف داروخانه/ نوشته های الصاق شده به قفسه ها / نپوشیدن روپوش سفید / نبود کانتر دارویی.
نظر شما
ادامه