کد خبر: ۵۲۳۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

فرمانده سپاه استان و معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از غرفه دامپزشکی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس دیدن کردند. معاون سیاسی امنیتی ،اجتماعی استانداری استان گفت: دامپزشکی یکی از دستگاههای دولتی است که خدمات خود را در دورترین نقاط و بدون هیچ چشم داشتی ارایه می دهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان جنوبی به همراه مدیر کل امنیتی استانداری و فرماندار شهرستان بیرجند در هفته دفاع مقدس در نمایشگاهی که به همین مناسبت درمرکزاستان برپا شده بود بازدید کردند.

«دکتر ناصر خوش خبر» معاون سیاسی امنیتی استانداری در این بازدید، ضمن خدا قوت به همکاران دامپزشکی از آنان بعنوان نیروهای مخلص و بسیجی واقعی یاد کرد و گفت: من خود از نزدیک شاهد خدمات رسانی دامپزشکی و ارایه خدماتی نظیر جراحی در دورترین و کم برخوردار ترین نقاط استان بوده ام.

وی خاطر نشان کرد: دامپزشکی در مسیر خدمت رسانی به مردم گامهای بلندی در استان برداشته است که قابل ستایش و تقدیر است .

سردار قاسمی فرمانده سپاه استان نیز از غرفه دامپزشکی بازدید، و از دامپزشکی بعنوان سربازان واقعی انقلاب یاد کرد و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.
 


 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
1
واقعا کارکنان دامپزشکی افرادی دلسوز- کار بلد و همیشه در میدان هستند - و به معنای واقعی در کار تیمی و گروهی موفق هستند - به امید موفقیت برای تمامی کارکنان دامپزشکی کشور و رسیدن به جایگاه مناسب -
اجرکم عند ا...
نظر شما
ادامه