کد خبر: ۵۲۲۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر


جلسه شورای مدیران دامپزشکی استان صبح امروز در محل سالن جلسات در حال برگزاری می باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، جلسه شورای مدیران دامپزشکی با حضور روسای ستاد و روسای شبکه های دامپزشکی استان در سالن جلسات در حال برگزار می باشد.

«دکتر محمد اصغر زاده» مدیر کل دامپزشکی استان در ابتدا از تمامی کارکنان دامپزشکی که به صورت شبانه روزی کار خدمت به مردم را انجام می دهند تقدیر و تشکر کرد و پیشاپیش فرا رسیدن 14 مهر ماه روز دامپزشکی را تبریک گفت.

اصغرزاده به روسای دامپزشکی توصیه کرد با توجه به شرایط کنونی جامعه و مشکلات اقتصادی که گریبان گیر دولت و مردم می باشد صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند و هزینه های مصرفی را مدیریت کنند.

وی گفت: به جرات می توان گفت هیچ یک از کارکنان دامپزشکی در وظایف محوله خود کوتاهی نداشته و از این حیث خراسان جنوبی جز استان های با کارکنان سختکوش و توانمند می باشد.

اصغرزاده گفت: خداوند در همه حال ناظر بر رفتار و کردار ما می باشد و باید طوری به مردم خدمت کرد که پیش درگاه خداوند سربلند باشیم.

در ادامه این جلسه مدیر کل دامپزشکی استان سخنان خود را با ضرب المثل مشک آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید آغاز کرد و گفت: همکاران محترم دامپزشکی استان  باید با عملکرد فنی و اداری خود جایگاه خود را تثبیت کرده و به پست های بالاتر ارتقا پیدا کنید و بگذارید دیگران از شما تعریف و تمجید کنند نه اینکه خود توانمندی های خود را بازگو کنید.

وی گفت: تمامی کارکنان در دور افتاده ترین مناطق رصد میشوند و به روسای دامپزشکی توصیه کرد از همین امروز این افراد را شناسایی  کرده تا آنان ها نیز رشد و بتوانند در مجموعه دامپزشکی جزء نیروهای مفید و موثر باشند.

اصغر زاده در پایان، کار جدی برابر مقررات سازمان دامپزشکی، کار شبانه روزی، مطالعه دستور العمل ها و بخشنامه های ارسالی از سازمان و انجام دادن آن برابر ضوابط و مقررات، مشورت با روسای ستاد اداره کل و تعامل با فرمانداران و ادارات تابعه در شهرستان را به روسای شبکه ها توصیه کرد و از آنان خواست با جدیت به کار خود ادامه دهند.






انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
سلام عکس آخر در خبر آزمایشگاه‌ها به مثابه قلب تپندۀ ادارات کل دامپزشکی استان‌ها هستند (+تصاویر) نیز درج شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
1
مدیران دامپزشکی استان مدیران دامپزشکی استان آخه کدام استان؟فقط باید از برچسب فهمید استان خراسان جنوبیه؟
ناشناس
|
France
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
1
1
این چه خبربه اخه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
شما به بزرگواری خودتون ببخشید - شما حتما در دامپزشکی منتظر ارسال موشک به فضا هستین - دامپزشکی همینه دیگه چه بخوای چه نخوای
ناشناس
|
Spain
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
1
بازم دم شما گرم كه تو دور افتاده ترين مناطق رو كنترل ميكنيد و به فكر كارمندا هستيد .................
نظر شما
ادامه