کد خبر: ۵۲۲۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

دقایقی پیش جلسه پدافند غیر عامل با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل به میزبانی دامپزشکی استان خراسان جنوبی به پایان رسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، جلسه ای با حضور «مهندس آخوندی» مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان جنوبی و مدیر کل دامپزشکی استان، معاون محیط زیست استان، مسئولین جهاد کشاورزی، روسای ستادی دامپزشکی استان و روسای شبکه های دامپزشکی که به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه شرکت کرده بودند برگزار گردید.

آخوندی در این جلسه از فعالیت های صورت گرفته که نشان از تعهد مجموعه دامپزشکی  میباشد تقدیر و تشکر کرد.

وی نقش دامپزشکی در بلاهای طبیعی، را پررنگ برشمرد .

آخوندی گفت : رصد و پایش مستمر دامپزشکی باعث شده بیماری خاصی در استان مشاهده نشود آن هم در شرایطی که این استان هم مرز با کشور افغانستان می باشد که در آن هیچ نظارت و اقدام پیشگیرانه ای صورت نمی گیرد.

آخوندی دامپزشکی را یک دستگاه آینده ساز عنوان کرد و گفت: دامپزشکی در مباحث علمی، تخصصی پیش بینی آینده را داشته و این جای تشکر دارد.

آخوندی پیشاپیش فرا رسیدن 14 مهر ماه روز دامپزشکی را به تمامی کارکنان دامپزشکی تبریک گفت و برای آنان آرزوی توفیق در خدمت رسانی به مردم و تولید کنندگان این حوزره کرد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان که در سالن جلسات دامپزشکی سخن می گفت خبر از فرا رسیدن هفته پدافند از تاریخ 8 الی 14 آبان داد و گفت: دامپزشکی در رزمایش نقش اساسی دارد و با یک سناریو کامل و بی نقص که نقش دشمن در حملات بیوتروریستی پررنگ‌تر دیده شود و با کمک گرفتن از سایر ادارات باید شاهد یک مانور ترکیبی باشیم که در آن دامپزشکی نقش محوریت را بر عهده گیرد.

در ادامه این جلسه «دکتر بخشی» معاونت سلامت دامپزشکی استان خبر از طرح ملی نیوکاسل رایگان در استان داد.

سپس «مودی» معاون مدیر کل محیط زیست از اقدامات دامپزشکی تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه که روسای دامپزشکی شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند «دکتر محمودی» رئیس شبکه دامپزشکی قاینات خبر از برگزاری مانور آنفلوانزا در شهرستان قاینات داد و گفت: قاینات آماده است با تمام توان خود این مانور را به صورت استانی برگزار کند.

وی که در دفتر کار خود در دامپزشکی قاینات حضور داشت در ادامه از برگزاری نمایشگاه توانمندی، واکسیناسیون طیور بومی، برگزاری کلاس های آموزشی، پایش و مراقبت آبگیر ها در هفته پدافند غیر عامل خبر داد و گزارشی کامل و مفصل از اقدامات صورت گرفته در این حوزه در شهرستان را به حاضرین جلسه داد و از مدیر کل پدافند استان و مدیر کل دامپزشکی استان خواست با میزبانی قاینات در مانور موافقت کند که در همین جلسه  با پیشنهاد ریاست شبکه دامپزشکی قاینات موافقت شد.

در ادامه جلسه «دکتر قاسم عجم» رئیس اداره مبارزه با بیماری های طیور، آبزیان و زنبور عسل دامپزشکی استان، نیوکاسل را مادر بیماری ها طیور صنعتی عنوان کرد و گفت: منبع اصلی نیوکاسل طیور بومی می باشد که با واکسیناسیون به موقع می توان آن را کنترل کرد، و از این طریق خسارت در طیور صنعتی استان را به حداقل رساند.

این جلسه با صحبت های پایانی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قبل از اذان ظهر به پایان رسید.





انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
2
1
خدا رو شکر که بودجه نیست این طور از خودتون پذیرایی میکنید اگر باشه چیکار که نمیکنید؟ تو خود هیئت دولت اینطوری به خودشون نمیرسند که شما به خودتون رسیدگی میکنید . اگر هم برسند عکسی از آن منتشر نمیکنند .خوبی این جلسات اینه که قبل از اذان ظهر تموم میشه که به نماز اول وقت برسید. با همین دست فرمون برید حتما موفق میشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
توهم زدی همکار؟ یه چندتا رانی و فلاسک چای شد بریز و بپاش؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
2
در پاسخ به دوست گرامی که میگن پذیرایی میکنین - اولا چند تا فلاکس آب جوش و یک کیلو عناب که محصولات شهر خودمون هست که دیگه بریز و بپاش کردن نیست - بعدشم شما نگران نباش لطفا
نظر شما
ادامه