کد خبر: ۵۲۲۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

یک دستگاه خودروی سواری که حامل یک راس گوساله فاقد مجوز بهداشتی قرنطینه ای سازمان دامپزشکی بود در شهرستان سربیشه توقیف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه، «دکتر هادی کاووسی» سرپرست شبکه گفت: با همکاری نیروی انتظامی شهرستان، این خودرو که از شهرستان زابل قصد حمل دام مذکور را به شهرستان بردسکن داشت در مبادی ورودی این شهرستان توسط مامورین نیروی انتظامی توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به  شبکه ارجاع داده شد.

کاووسی، مهمترین راه پیشگیری از بیماری های دامی را کنترل تردد و جلوگیری از جابجایی دام‌های بدون مجوز بهداشتی و کشتار سنتی غیر بهداشتی عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که قصد حمل هر گونه فرآورده های خام دامی و دام و طیور زنده را دارند، می بایست به شبکه دامپزشکی شهرستان مبدأ مراجعه و برای اخذ مجوز های بهداشتی لازم اقدام کنند.

گفتنی است در 20 تیر امسال نیز 9 راس گوسفند در پراید که به صورت غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی در شهرستان درمیان تردد داشت با همکاری نیروی انتظامی توقیف گردید.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
فاقد مجوز!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
عجب.حقشه که اعدامش کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
: افرادی که قصد حمل هر گونه فرآورده های خام دامی و دام و طیور زنده را دارند، می بایست به شبکه دامپزشکی شهرستان مبدأ مراجعه و برای اخذ مجوز های بهداشتی لازم اقدام کنند. حتماً دیگه امری نیست قربان تمام دامهای روستائیان و عشایر مجوز میگرفتن جز این یکی؟
نظر شما
ادامه