کد خبر: ۵۲۲۲۲

3000 شرکت برتر جهان با تولید گوشت و لبنیات در صدر فهرست تولیدات، مسئول خسارت بالغ بر 1.5 تریلیون پوندی به محیط زیست هستند. وقت آن است که قانون جدیدی در کنار نسل کشی و جنایات دیگر علیه بشریت قرار گیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تیتریک، «میشل منسفیلد» مسئول کنترل کیفیت (QC) می گوید: خوردن گوشت ممکن است در آینده به دلیل خسارات وارده به محیط زیست غیر قانونی شود.

منسفیلد، تخریب طبیعت را جنایتی علیه بشریت توصیف کرد و افزود: قانون جدیدی برای جرم تخریب عمدی طبیعت نیاز است. وقتی به آسیب هایی که خوردن گوشت به سیاره زمین وارد می کند فکر می کنم، به این نتیجه می رسم که روزی این کار غیر قانونی می شود.

وی ادامه داد که صنعت دامداری بر محیط زیست تأثیر دارد. 3000 شرکت برتر جهان با تولید گوشت و لبنیات در صدر فهرست تولیدات، مسئول خسارت بالغ بر 1.5 تریلیون پوندی به محیط زیست هستند. وقت آن است که قانون جدیدی در کنار نسل کشی و جنایات دیگر علیه بشریت قرار گیرد.

به گفته مؤسسه خیریه «وِگان ویوا»، 3 شرکت برتر تولید گوشت در جهان سالانه گازهای گلخانه ای بیشتر از کل فرانسه را منتشر می کنند. 25 درصد از کل گازهای گلخانه ای جهان از طریق کشاورزی و حدود 80 درصد از تولید دام منتشر می شود.

مؤسسات خیریه در اوایل ماه جاری هشدار دادند كه در صورت تحقق تعهدات برای مقابله با تغییرات آب و هوایی و محافظت از محیط طبیعی، كشاورزی انگلیس به میلیاردها پوند بودجه نیاز دارد.

 

نظر شما
ادامه