کد خبر: ۵۲۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

 «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها، پیام تبریکی منتشر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، متن این پیام به شرح زیر است:

بِسمِ الله اَلرَّحمنِ اَلرَّحيم

طلوع خورشید علم آموزی و دانش آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش جویندگان علم است و تقارن زیبای بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس به عنوان نماد مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند.

جامعه پر تلاش دانشگاهی کشور شامل دست اندرکاران، اساتید و دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی با استعانت از خداوند متعال و اراده ای راسخ در انجام شایسته فعالیت های علمی و پژوهشی، خود را برای ایفای وظایف و مسئولیتهای خطیرشان در رشته‌های مختلف علمی آماده و مهیا می نمایند.

رشته خطیر و مهم دامپزشکی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دانشجویان دامپزشکی به‌ ویژه دانشجویان جدید با نگاهی نو و عزمی راسخ سال تحصیلی جدید را آغاز کرده و در كنار توسعه علم و پژوهش، توجه بيش از پيش به فرهنگ، اخلاق و ارزش‌های ایران اسلامی را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد.

بی شک رسیدن به جایگاه حقیقی دامپزشکی در جامعه  نیازمند توجه جدی به حوزه آموزش، تحقیق و چگونگی ورود به بازار کسب و کار است که این امر جز با تعامل و استفاده از خرد جمعی اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان عزیز محقق نخواهد شد.

ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به جامعه بزرگ دانشگاهیان دامپزشکی کشور از خداوند بزرگ می‌خواهم به همه ما توفیق دهد که در راستای گسترش کمی و کيفی آموزش و کاربردی شدن تحقيقات با رویکرد آموزش دامپزشکی و کارآفرینی در اعتلای علمی کشورمان بکوشیم.

دکتر محمدرضا صفری

رئیس سازمان
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
gh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
بی زحمت پیام ندن و به مشکلات حوزه خودشون برسن. مثل اعلام تعرفه های جدید که قول اعلامش تا شهریور رو داده بودن
نظر شما
ادامه