کد خبر: ۵۲۱۵۱

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان از برخورد قانونی با کسانی که موازین و الزمات بهداشتی دامپزشکی رارعایت نمی کنند، خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان، «دکتر امیرمسعود شهبازی» سرپرست شبکه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی بروز تکرار تخلف بهداشتی مربوط به استفاده از مخزن پلاستیکی در حمل شیر خام و همچنین عدم اخذ کارت بهداشتی دامپزشکی، راننده این خودرو به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: با توجه به بیان تذکرات شفاهی از سوی کارشناسان این شبکه دامپزشکی به راننده خودرو مذکور مبنی بر ملزم بودن در استفاده از مخزن استیل در جابجایی شیر خام و اخذ کارت بهداشتی دامپزشکی و همچنین ارائه تعهدنامه کتبی، متاسفانه هیچ گونه اقدام مناسبی در این خصوص انجام نگردیده است و بر اساس دستور مقام قضایی خودروی مذکور توقیف گردید.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان، اخذ کارت بهداشتی دامپزشکی و همچنین استفاده از مخازن استیل در حمل و نقل شیر خام را بسیار ضروری برشمرد و خاطر نشان کرد: در راستای ارتقای سطح بهداشت عمومی و تامین امنیت غذایی شهروندان با کسانی که این موارد مهم را رعایت نکنند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما
ادامه