کد خبر: ۵۲۱۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

معاون اجرای احکام اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از عرضه گوشت کوسه ماهی در یک سفره خانه سنتی در زاهدان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از عصرهامون، «موسی تنهای جهانتیغ» گفت: در پی اخبار واصله و در گشت مشترک تعزیرات حکومتی  با همراهی بازرسان اداره کل دامپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان از یک واحد رستوران سنتی در سطح شهر زاهدان بازدید به عمل آمد .

وی افزود: در همین راستا مقادیر قابل توجهی گوشت کوسه ماهی و مرغ تاریخ مصرف گذشته کشف شد که اقلام مکشوفه به منظور معدوم سازی جمع آوری و پرونده تخلفاتی نیز برای متصدی واحد تشکیل شد.
 
جهانتیغ تصریح کرد: شهروندان می توانند شکایات و گزارش های خود را با سامانه 135 یا مراجعه حضوری به ادارات تعزیرات حکومتی اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
3
مصرف گوشت کوسه فقط در مذهب شیعه حرام بوده و اهل تسنن و پیروان بقیه ادیان الهی میتونن مصرف کنن. در زاهدان که اکثریت با اهل تسننه چه اشکالی داره؟
پاسخ ها
کارشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
ممکنه نظر شما درست باشه. ولی مصرف کننده باید بداند که چی داره مصرف میکنه . تازه همین آقا مدعی شده که کوسه نبوده. در ضمن قبول دارم که در این استان باید چاره ای اندیشیده شود . در ضمن منجمد کردن ماهی فاقد مشخصات و برچسب از لحاظ دامپزشکی هم ایراد داره
نظر شما
ادامه