کد خبر: ۵۲۰۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان در سومین جلسه ساماندهی کشتارگاه صنعتی دام، تسریع در پرداخت حقوق مسئول فنی بهداشتی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی مستقر در کشتارگاه صنعتی دام را خواستار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی کاشان، سومین جلسه ساماندهی کشتارگاه صنعتی دام کاشان در محل شبکه دامپزشکی  با حضور معاون خدمات شهری شهرداری کاشان برگزار گردید.

«دکتر عباس شاه میرزایی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان با بیان اینکه تهیه امکانات و ایجاد زیرساخت مطلوب در کشتارگاه دام توسط شهرداری ها انجام می شود، افزود: تعامل شبکه دامپزشکی با شهرداری زمینه ارائه خدمات بهداشتی شایسته را برای همشهریان فراهم می آورد.

وی در این جلسه که مسئولین فنی- بهداشتی و ناظران ذبح شرعی مستقر در کشتارگاه نیز حضور داشتند،  اظهار داشت: تشریک مساعی ناظرین بهداشتی و شرعی موجب می شود تا گوشتی سالم و مطهر بدست مردم برسد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان ضمن تشکر از اقدامات انجام گرقته از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری کاشان، تسریع در روند تکمیل و راه اندازی سالن کشتار شترمرغ، اصلاح وضعیت بهداشتی سالن عمل آوری کله و پاچه،  ساماندهی نحوه خروج آلایش خوراکی دام از کشتارگاه و همچنین تسریع در پرداخت حقوق مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی مستقر در کشتارگاه صنعتی دام را خواستار شد. 



انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
1
خدا قوت به دکتر شاه میرزایی و ناظران بهداشتی کشتارگاه و بازرسان دولتی واحد نظارت بر بهداشت شبکه دامپزشکی کاشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
2
شهرداری باید حقوق مسئولین فنی را بطور ویژه پرداخت کنه و برای کسانیکه سلامت جامعه را تضمین میکنن و شرایط سخت کاری دارند بطور خاص ارزش قائل بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
1
بشینید تا حقوق را بدن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
2
سلام .. به امید روزی که حقوق مسولین فنی وناظرین بهداشتی جزء دقدقه های این عزیزان زحمت کش نباشد تا بتوانند با روحیه بالا کار خود را به نحو احسن انجام دهند تا جامعه ی سالم وبا نشاطی داشته باشیم
نظر شما
ادامه