کد خبر: ۵۲۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

روز دوشنبه 25 شهریور 98 رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی کردستان از اقدامات خوب و نظارت مستمر و سرزده بازرسان ستاد و شهرستان ها از مراکز تحت نظارت در طول اجرای طرح خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر قادرمزی» رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی کردستان گفت: تاکنون 24 جلسه استانی رصد و پایش به ریاست مدیرکل دامپزشکی استان در ستاد برگزار گردیده، همچنین جلساتی با  نمایندگان ادارات کل صمت، تعزیرات، اعضای شورای نظام دامپزشکی و نمایندگان بخش خصوصی دارو و درمان تشکیل شده است.

وی افزود: 385  نوبت بازدید از مراکز پخش دارو و واکسن، داروخانه های دامپزشکی، مراکز مایه کوبی و درمانگاه های روستایی و عشایری از سراسر استان توسط مدیر کل، معاون سلامت و رئیس اداره تشخیص و درمان و 1251 مورد بازدید کارشناسان شهرستان ها صورت گرفته است و در این بازدیدها فاکتورهای خرید و فروش، قیمت های 3 ستونی حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و گواهی های حمل بهداشتی- قرنطینه ای مورد بررسی قرار گرفتند و اقلام  قابل توجهی دارو و واکسن تاریخ منقضی و قاچاق و بدون هویت به ارزش 450 میلیون تومان ضبط و از چرخه توزیع خارج گردید.

قادرمزی ادامه داد: در راستای رصد اقلام استراتژیک  158 مورد  بازدید از کارخانجات مکمل سازی و خوراک دام و طیور و 222 نوبت بازدید از مرغداری های سراسر استان انجام شده است و بیش از 16 تن مواد اولیه غیر قابل مصرف کشف و با دستور مقام قضایی معدوم گردیده است؛ صحت وصول محموله های ارسالی متیونین و لیزین به کارخانجات خوراک دام و طیور، واحدهای مرغ مادر و تخم گذار و اتحادیه مرغداران گوشتی استان بررسی گردیده است.

23 مورد پرونده متخلفین  طرح رصد و پایش به مراجع قضایی و تعزیرات ارجاع شده که منجر به جریمه نقدی 12 مورد گردیده و سایر پرونده ها در جریان می باشد.
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
1
1
واقعا از تلاشهای مدیرکل پرتلاش استان کردستان جای قدردانی ویژه داریم جای سئوال است که استان مجاور یعنی ............. دراین حوزه سکوت پرمعنایی دارد واقعا هیچ مشکلی توی ............. نیست یا موَوغ چیز دیگه ای است لطفا مسئولین دارودرمان و حراست و بازرسی بررسی کنند!!!
نظر شما
ادامه