کد خبر: ۵۱۹۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

یک مرکز بسته بندی فراورده‌های خام دامی در سنندج که با شکایت دامپزشکی کردستان پلمب شده بود، پس از اخذ مجوزهای لازم فعالیت خود را مجددا شروع کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، مدیرکل دامپزشکی کردستان اظهار داشت: این مرکز مدت‌ها بصورت غیرمجاز و بدون اخذ مجوزهای مربوطه وبدون نظارت دامپزشکی در یکی از نقاط حاشیه شهر سنندج نسبت به بسته بندی مرغ اقدام می‌کرد.

«دکتر مجتبی ورمقانی» افزود: در نهایت مدتی پیش توسط گروه‌های بازرسی این اداره کل شناسایی و پس از چندین مرتبه ممانعت از فعالیت و ضبط محصولات با شکایت دامپزشکی کردستان و اخذ دستور قضایی پلمپ شد.

وی اضافه کرد: صاحب این مرکز پس از مساعدت کارشناسان اداره کل دامپزشکی کردستان در صدور مجوزهای مربوطه ‌ و صدور پروانه فعالیت تحت نظارت این اداره کل فعالیت مجدد را آغاز کرده است.

ورمقانی با بیان اینکه اداره کل ‌دامپزشکی کردستان به هیچ عنوان اجازه بی نظمی و هرج مرج در عرصه های تحت نظارت را نخواهد داد گفت: اما این اداره کل در صدور مجوزهای مربوطه‌ با ارایه راهنمایی های لازم،بسرعت و سهولت زمینه سرمایه گذاری در حوزه های مرتبط بشرط رعایت الزامات بهداشتی را فراهم می‌کند.

وی اظهار داشت: در سال جاری علاوه بر این مرکز ۲۵ واحد عرضه نیز با توجه به تکرار تخلفات بهداشتی و به خطر افتادن امنیت بهداشتی و سلامت شهروندان با هماهنگی و اخذ دستور قضایی توسط پلیس اماکن نیروی انتظامی پلمب شدند.

دامپزشکی کردستان در سال جاری با ۵۷ هزار و ۴۷۷ بازرسی موفق به کشف بیش از ۲۵۸ تن مواد خام دامی فاسد شده است.

در این بازرسی ها ۱۸۲ هزار و ۱۷۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی از کشتارگاه‌های طیور ، ۵۳ هزا و ۶۷۴ کیلوگرم از اصناف و واحدهای عرضه و ۲۲ هزار و ۱۶۱ کیلوگرم نیز از کشتارگاه‌های دام استان کشف شد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
واقعا دکتر ورمفانی بینظیره
نظر شما
ادامه