کد خبر: ۵۱۹۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
ضرورتی برای ورود مجلس در این حوزه وجود ندارد / در هر صورت شأن مجلس را باید حفظ کنیم / اینکه نمایندگان مجلس در این حوزه وارد عمل شدند، جای تعجب دارد / امور مهمتری برای رسیدگی در مجلس وجود دارد / نگهداری حیوانات خانگی مغایر با شرع است! ...
n00113163-b

حکیم مهر - رئیس فراکسیون محیط زیست با اشاره به این‌که ضرورتی برای پرداختن مجلس به موضوع نگهداری حیوانات خانگی وجود ندارد، گفت: امور مهمتری برای رسیدگی در مجلس وجود دارد.

مهندس محمدرضا تابش درباره تهیه طرحی مبنی بر ممنوعیت نگهداری حیوانات خانگی، گفت: اینکه نمایندگان مجلس در این حوزه وارد عمل شدند، جای تعجب دارد.

وی با تأکید بر اینکه این مسئله را بررسی می‌کند، اظهار داشت: دولت می‌تواند در این زمینه یا اقداماتی که مغایر بهداشت و آموزه‌های دینی است وارد عمل شده و قانون را اجرا کند.

رئیس فراکسیون محیط زیست گفت: ضرورتی برای ورود مجلس در این حوزه وجود ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: در هر صورت شأن مجلس را باید حفظ کنیم نه اینکه که وارد هر حوزه کوچک یا بزرگی شویم.

تابشی بیان کرد: امور بسیار مهمی برای مجلس وجود دارد که باید به آن پرداخته شود.

رئیس فراکسیون محیط زیست تصریح کرد: نگهداری حیوانات خانگی مغایر با شرع است و دولت و سایر نهادهای مسئول می توانند وارد عمل شوند.

تابش با بیان این پرسش که آیا همه چیز درست است و تنها مانده قانون درباره حیوانات ارائه کنیم، گفت: دولت می‌تواند در این زمینه اعمال اراده کند.

تابش گفت: اینکه مجلس وارد هر حوزه‌ای شود یا مداخله کند را نمی‌پسندم بنابراین‌ از هر جنبه‌ای که قرار است با این مسئله برخورد شود بهتر است دولت اعمال اراده کند.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزیدنت
|
-
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
0
0
................!!!!!!!!
نگهداری حیوانات خانگی مغایر با شرع است!!!!!!!!
اینو دیگه از کجا تفسیر کرده.....!!!!
dampezeshk
|
-
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
0
0
ta hala ke hamash migoftan raftar anbia ba heyvanat khub bude hala hamash moghayer shar!!!!!!!!!!!!!!!! shod.labod shariat inha ba anbia fargh dare
دکتر سمپاتیک
|
-
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
0
0
داریم کجا زندگی میکنیم؟و .......... برای ما تصمیم گیری میکنند!!!همین روزهاست که دامپزشکان را برای درمان عین نجاست(سگ!!!!!).....
محفوظ
|
-
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
0
0
هَی وای من.................
نظر شما
ادامه