کد خبر: ۵۱۸۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

انعقاد قراردادهای مسئولین فنی-بهداشتی بر اساس آخرین روش‌های ابلاغی مندرج در مادۀ 19 در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط ‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، این جلسه به ریاست اداره کل دامپزشکی استان و با حضور رئیس شورای نظام دامپزشکی استان، نمایندۀ اداره کل تعاون، رفاه و امور اجتماعی، رئیس انجمن صنفی مسئولین فنی و نمایندۀ کارفرمایان استان، تشکیل شد.

«دکتر حسین صالحی»، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان، در ابتدای این جلسه اظهار داشت: اجرای کامل و فراگیر مادۀ 19 آیین‌نامۀ نظارت بهداشتی دامپزشکی؛ سلامت و امنیت فرآورده‌های خام دامی را بیش از پیش تضمین خواهد کرد.

دکتر صالحی افزود: امید است که اجرای این مادۀ قانونی با محوریت شورای نظام دامپزشکی استان و همکاری سایر اعضای این کمیته، به هرچه بهتر اجرا شدن آن کمک کند.

سپس «دکتر مریم همت‌زاده، رئیس شورای نظام دامپزشکی استان، انعقاد قرارداد بین کارفرمایان و مسئولین فنی-بهداشتی بر اساس روش‌های مندرج در دستورالعمل اجرایی مادۀ 19 را به اعضای این کمیته پیشنهاد داد و اظهار داشت: شورای نظام دامپزشکی استان در این خصوص آمادگی لازم برای هرگونه همکاری را دارد.

در ادامه، حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل موجود پرداختند و در پایان، مصوبات این جلسه، جمع‌بندی و صورتجلسه شد.


 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
0
2
چندین سال است از ماده ۱۹ فقط حرف می زنند و هیچ وقت اجرا نمی شود شما که نمی توانید چرا مسئولیت به عهده می گیرید
نظر شما
ادامه