کد خبر: ۵۱۸۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
رییس سازمان دامپزشکی در دیدار با سفیر ایران در ژاپن:
«دکتر علیرضا رفیعی پور» ضمن برشمردن مشکلات تحریم در تجارت بین المللی دامپزشکی خواستار استفاده بیشتر از ظرفیتهای علمی فناوری و تجاری کشور ژاپن شد...


حکیم مهر: «دکتر علیرضا رفیعی پور» و تیم همراه با «دکتر رحمانی» سفیر ایران در ژاپن دیدار نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی، در این دیدار رییس سازمان دامپزشکی گزارشی از اجلاس منطقه ای oie ارایه نمود و در خصوص نحوه اداره امور در دفتر منطقه ای در ژاپن با توجه به جایگاه دبیر کلی منطقه با سفیر ایران به رایزنی پرداخت.

رییس سازمان دامپزشکی با تشریح فعالیتها و عملکرد ملی و بین المللی دامپزشکی ایران گفت این جایگاه بین المللی در تاریخ دامپزشکی کشور بی سابقه بوده است.

وی ضمن برشمردن مشکلات تحریم در تجارت بین المللی دامپزشکی خواستار استفاده بیشتر از ظرفیتهای علمی فناوری و تجاری کشور ژاپن شد.

دکتر رفیعی پور گفت ما درصدد پیدا کردن جایگزینهای مناسبی به جای اروپا و آمریکا در تامین مایحتاج حوزه دامپزشکی هستیم و کشور ژاپن میتواند بهترین جایگزین باشد.

دکتر رحمانی نیز ضمن برشمردن اهمیت ایران به عنوان دبیر کل منطقه oie گفت ما آماده هستیم تا ظرفیتهای موجود در این حوزه را در ژاپن احصا و به شما اعلام نماییم.

وی افزود ایران می‌توانست خیلی زودتر به سراغ آسیا و کشورهای توسعه یافته از جمله ژاپن آید و امروز ما آمادگی داریم در این زمینه همکاری جدی نماییم.

این دیدار بعد از ظهر روز جمعه بعد از اختتام مراسم اجلاس منطقه ای oie در محل سفارت در توکیو برگزار شد و «دکتر بهمن عابدی کیاسری» و «دکتر اشکان زرگر» ریاست سازمان را همراهی نمودند.

 


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
9
واقعا آدم از ...... کم اطلاعی مسئولین شاخ در میاره،!!!
ژاپنی ها بخاطر فروش یک دستگاه تویوتا لندکروزر به سفارت ایران در هند رسما از امریکا عذرخواهی و طلب بخشش کردند!!!
حالا انتظار دارید مایحتاج حوزه دامپزشکی برای شما فراهم کنند ؟!
چینیها بعد از این همه چاپیدن ما صنعت خودرو شون رو دارن از ایران میبرند اونوقت شما روی ژاپن میخواهید حساب باز کنید ؟؟!
نظر شما
ادامه