کد خبر: ۵۱۸۱۴
تعداد نظرات: ۴ نظر


روز چهارشنبه 13 شهریور 98 با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و تعدادی از روسای ستادی اداره کل دامپزشکی کردستان، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سروآباد در محل سالن جلسات فرمانداری معارفه گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، روز چهارشنبه  13 شهریور 98 با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و تعدادی از روسای ستادی اداره کل دامپزشکی کردستان، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سروآباد در محل سالن جلسات فرمانداری معارفه گردید.

در این جلسه «عبدی» معاون فرماندار شهرستان سروآباد از تنوع و خدمات با کیفیت، رایگان و نیز سرکشی و حضور در مناطق صعب العبور و کوهستانی در ایام سرد و برفی سال تا فصول گرم و بارندگی با انجام مایه کوبی به موقع و کامل به دامداران توسط اداره کل دامپزشکی  کردستان و شبکه دامپزشکی سروآباد که موجب رضایتمندی روستائیان می باشد، تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت برای «مهندس پروایی» آرزوی موفقیت داریم و حضور «آقای امامی» را انشاالله مایه خیر و برکت می دانیم و امیدوارم با تعامل سازنده و هماهنگی خوب با سایر ادارات شهرستان و فرمانداری بتواند گام های خوب و ماندگار در خدمت رسانی به دامداران و شهروندان منطقه ارائه نماید.

وی افزود شرایط توپوگرافی و پراکندگی جمعیت دامی در ۷۶ روستای شهرستان سروآباد  تلاش های شبانه روزی و بی وقفه ای را می طلبد؛ مردم منطقه اورامان نیز انتظاراتی دارند از جمله تاسیس داروخانه و درمانگاه در منطقه اورامان، لذا از مسئولان اداره کل درخواست رسیدگی به این مورد را داریم.

همچنین در مراسم مشابهی در محل شبکه دامپزشکی سروآباد، که با حضور بخش غیر دولتی و پرسنل شبکه برگزار شد، «مهندس رهبر» معاون توسعه اداره کل دامپزشکی کردستان گفت مهندس پروایی در مدت این دو سال از روسای شهرستانی پیگیر اداره کل بود و امیدواریم مهندس امامی با برنامه ریزی منسجم و عملکرد خوب و داشتن روحیه جهادی در خدمت به مردم شریف سروآباد و تعامل با همکاران و بخش خصوصی و مسئولین شهرستان موفق باشند.

گفتنی است «سیروس امامی» از نیروهای جوان و خوش فکر می باشد که قبل از این معاون شبکه دامپزشکی دیواندره بوده است.



انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیوان نوری
|
Bulgaria
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
2
1
سیروس امامی‌ یکی از خوش‌فکران و فعالین عرصه دامپزشکی بوده و عاشقانه ادای وظیفه می‌نماید.
برای ایشان در سمت جدید آروزی توفیق روزافزون و سربلندی دارم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
2
دامپزشکان دراستان کردستان به حاشیه رانده شدهاند
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
2
2
جولان افراد لیسانس و کاردان در پستهای مدیریتی دامپزشکی و دکترهای این مجموعه هم مشغول واکسیناسیون اجباری در روستاها ، ................
مرغدار
|
Germany
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
1
3
به جرات می توان گفت شبکه دامپزشکی دیواندره یکی از ادارات پیشرو و موفق در زمینه کاری خود بوده است. وقتی به سایر ارگان های حاکمیتی و اجرایی شهر دیواندره نگاه ممیزی می اندازیم برآیند آن در مقایسه با شبکه دامپزشکی همین شهر بسیار عقب افتاده هستند. یکی از پررنگ ترین دلایل این قضیه به مدیریت این شبکه برمی گردد.
به باور این حقیر و بعنوان یکی از پرورش دهندگان مرغ گوشتی که مدام با ارگان های گوناگون ازجمله شبکه دامپزشکی دیواندره در تماس و تعامل هستم. نیروی انسانی شبکه دامپزشکی این شهر از ارزشمندترین سرمایه ها و وسیله و امکانات فعلی این اداره محروم محسوب می شود. قطعا آقای امامی یکی از بهترین نیروهای موجود در شبکه دیواندره بود‌. و نهایت اینکه اگر روزی از همین روزهای دکتر اهون احمدی رئیس فوق العاده این مرکز عزم سفر کند و بار هجرت ببندد. درب ورود و خروج این شبکه را باید تخته کرد و گل گرفت.
نظر شما
ادامه