کد خبر: ۵۱۸۰۸


مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: نحوه رعایت ضوابط اجرایی مدیریت سبز در امور فنی و تخصصی در تمام واحدهای زیر مجموعه اداره کل دامپزشکی قزوین، پایش و رفع نقص می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر حمید زینالی» صبح پنج شنبه در کارگروه مدیریت سبز اداره کل دامپزشکی استان قزوین اظهار کرد: ضوابط مدیریت سبز یکی از ضروری‌ترین اموری است که اجرای صحیح آن در همه اماکن می‌بایست در دستور کار باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به منابع محدود انرژی، رعایت دستورالعمل‌های مدیریت سبز می‌تواند موجب حفظ ذخایر ماده و انرژی کشور شده و امکان زندگی را برای آیندگان فراهم کند.

زینالی تاکید کرد: بررسی میزان مصرف آب و برق و گاز و ظروف یکبار مصرف در اداره کل دامپزشکی استان قزوین با اجرای برنامه‌های آبیاری قطره‌ای، استفاده از گیاهان مناسب، نصب شیرآلات کاهنده مصرف آب، استفاده از وسایل برقی و گاز سوز دارای برچسب مصرف انرژی و… در سال جاری تحت پایش قر ار خواهد گرفت تا با برنامه ریزی دقیق بتوانیم مصرف را بصورت مداوم کاهش داده و با استفاده از وسایل و ابزار بهینه سازی مصرف، نقشی در کاهش مصرف انرژی داشته باشیم.

زینالی همچنین از اجرای مدیریت سبز در امور فنی و تخصصی مرتبط با دامپزشکی خبر داد و اعضای کارگروه خواست در راستای کاهش مصرف مواد مصرفی و انرژی برنامه‌های خود را ارائه کنند.

وی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی راهکارهای اجرای مدیریت سبز برای کارکنان خبر داد و افزود: برنامه‌های آموزشی نقش بسزایی در ارتقا سطح آگاهی آحاد جامعه بر عهده دارد که امیدواریم با برنامه ریزی های به عمل آمده و برنامه‌های تشویقی نقشی در فرهنگ سازی اجرای مدیریت سبز در جامعه ایفا کنیم.

 


نظر شما
ادامه