کد خبر: ۵۱۸۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
در حاشیه اجلاس منطقه‌ای oie:
«دکتر نوریو کوماگایی» آمادگی کشورش را برای انتقال فناوری به ایران اعلام نموده و خواستار همکاریهای بیشتر بخش خصوصی دو کشور شد...


حکیم مهر: «دکتر علیرضا رفیعی پور» رییس سازمان دامپزشکی ایران و دبیر کل منطقه و «دکتر نوریو کوماگایی» رییس دامپزشکی ژاپن و رییس منطقه آسیا و اقیانوسیه oie با یکدیگر دیدار نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی، در این دیدار ضمن بررسی وضعیت بیماریها در منطقه دو طرف بر بهبود روند گزارش دهی بیماریها تاکید نمودند.

دکتر رفیعی پور گفت: بزودی تیم کارشناسی oie برای ارزیابی روند خدمات و فعالیتهای دامپزشکی ایران وارد کشورمان می‌شوند.

وی افزود بر اساس نتایج ارزیابی این گروه خبره استراتژی دامپزشکی ایران برای ۴ سال آینده تدوین خواهد شد.

رییس سازمان دامپزشکی ایران بر نقش فناوریهای جدید در حوزه دامپزشکی اشاره نموده و گفت ایران آمادگی لازم برای همکاریهای دامپزشکی و علمی و فناوری با ژاپن را دارا می باشد.

دکتر نوریو کوماگایی ریس منطقه اسیا و اقیانوسیه oie و رییس دامپزشکی ژاپن نیز با اشاره به نقش ایران در منطقه گفت: ایران و ژاپن دارای محورهای مشترک همکاری زیادی هستند که با توجه به نزدیکی تاریخی این دو کشور بیش از پیش باید بر توسعه همکاریها تاکید نماییم.

رییس دامپزشکی ژاپن آمادگی کشورش را برای انتقال فناوری به ایران اعلام نموده و خواستار همکاریهای بیشتر بخش خصوصی دو کشور شد.

وی آمادگی ژاپن را برای امضا توافقنامه همکاری با ایران در زمینه های بهداشت دام، دارو، واکسن و نهاده های دارویی اعلام نمود.

این دیدار در حاشیه اجلاس منطقه ای oie در شهر سندایی کشور ژاپن برگزار گردید.

«دکتر عابدی کیاسری» و «دکتر اشکان زرگر» مدیران کل سازمان ریاست سازمان را همراهی نمودند.

 


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0
0
در مملکت کارها بر"عکس"است!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0
1
خیلی خوشحالم که حکیم مهر گزارش لحظه به لحظه از این ماموریت را منعکس میکند. قطعا حکیم مهر یک خبرنگار همراه گروه اعزام کرده است. بسیار کار پسندیده ای انجام شده
دامپزشک دست فروش
|
Denmark
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0
0
با چی این سازمان و نظام دامپزشکی همکاری میکنیید اینجا دامپزشک چیزی جز مسافر کش نیستیش ..این رشته هیچ کاری و جایگاهیی نداره..حرف ام میزنه یه عده مافیا این رشته اتهام دامپزشک بیسواد میزنند ..تعداد دانشکده های دامپزشکی این مملکت از کل قاره اروپابیشتر..در اینجا بیشتر دامپزشکان یا مسافرکش هستند یا کارگر یا دستفروش...هر روز هم دانشگاه ازاد دانشکده میزنه..نکنه ژاپن از الگوی نابودی دامپزشکی در ایران میخواهد الگو برداری کند..ایران بهترین الگو نابودی دامپزشکی در دنیاست
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
0
اصلا امکان جابجایی پول وجود دارد که چیزی را بتوانیم وارد کنیم همه کارها در حد خبر و حرف است
نظر شما
ادامه