کد خبر: ۵۱۸۰۱


همان‌گونه که می‌دانید، تایلند دارای جاذبه‌ها و تفریحات بی‌نظیری است که شبیه آن‌ها را در هیچ کجای دنیا نمی‌توان یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، بنابر اعلام لحظه آخر، یکی از مکان‌های تفریحی جالبی که افراد کمتری از وجود آن باخبر هستند، کالج میمون‌ها می‌باشد. میمون‌ها حیواناتی فعال و باهوش هستند و تایلندی‌ها سعی دارند از این خصوصیات به بهترین نحو ممکن استفاده کنند. می‌توان گفت تایلند تنها کشوری است که برای میمون‌ها کالج دارد و آن‌ها را آموزش می‌دهد.

این کالج دارای فضای بسیار مطلوبی است که در آن میمون‌ها به آموزش موارد لازم فراگرفته می‌شوند؛ آن‌ها در این مکان یاد می‌گیرند که در خیابان چگونه باید نارگیل‌ها را جمع‌آوری کنند و تغذیه خود را تهیه نمایند. در واقع از این حیوان برای برداشت نارگیل استفاده می‌شود، کاری که آن‌ها بسیار بهتر از انسان‌ها انجام می‌دهند زیرا انس آن‌ها توانایی بدنی لازم را برای بالا رفتن از درخت نارگیل ندارند. بیشترین میزان نارگیل تایلند در استان پراچواپ خیری خان تولید می‌شود و روزی ۸ ساعت، ۶ روز در هفته میمون‌ها در این منطقه مشغول کار کردن هستند.

یک نکته جالب دیگر هم وجود دارد که تعجب گردشگران تور تایلند را برانگیخته است؛ این‌که تایلندی‌ها در زمان‌های مختلف سال برای میمون‌ها میهمانی برگزار می‌کنند به‌گونه‌ای که آن‌ها را در فضایی مملو از میوه و سبزی‌های دوست‌داشتنی قرار می‌دهند تا سیراب گردند.

گردشگران تور مالزی گمان می‌کنند که در این کشور هم درختان نارگیل زیادی وجود دارد ولی این تصور کاملاً اشتباه است. البته در دبی هم میمون‌های زیادی وجود دارند ولی مسئولان تاکنون نتوانسته‌اند میمون‌ها را تحت آموزش قرار دهند تا به‌صورت تاثیر گذار از آن‌ها استفاده نمایند. اگر این کار انجام شود، صنعت توریست گسترش چشمگیری پیدا می‌کند و سیل عظیمی از گردشگران تور دبی وارد این مکان می‌شوند.

 


نظر شما
ادامه