کد خبر: ۵۱۷۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر


رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قدس از جمع‌آوری محل غیرمجاز عرضه و فروش دام در شهرقدس خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «داوود کاظمی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قدس امروز اظهار داشت: طبق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری، ایجاد و تاسیس کلیه اماکن که بنحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنین یا مخالف اصول بهداشت در شهرهاست خلاف قانون است و شهرداری مکلف به جمع‌آوری آن‌هاست و بند (ب) ماده ۵ قانون سازمان دامپزشکی، عبور و مرور، نقل و انتقال دام زنده و فرآورده های خام دامی داخل کشور در موارد لزوم بر اساس اعلام قبلی سازمان، مستلزم کسب مجوز بهداشتی است.

وی افزود: در چند روز گذشته محموله‌ای که از استان لرستان به منظور کشتار به مقصد شهرستان شهریار که دارای گواهی بهداشتی قرنطینه ای حمل خروجی داخلی بود، به صورت شبانه به منظور فروش در شهرستان قدس تخلیه شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قدس بیان داشت: این محموله حاوی حدود ۴۰۰ راس دام سبک بوده و در جایگاه فاقد مجوزهای قانونی لازم جهت فروش ویژه ایام محرم در نزدیک ترین محل به مناطق مسکونی و اداری مرکز شهر در حال عرضه و فعالیت بود و هیچ گونه شرایط و کنترلی بر سلامت دام نداشت و فاقد حداقل استانداردهای مورد نیاز برای عرضه و کشتار دام بود.

کاظمی تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته این محل غیرمجاز و غیرقانونی عرضه و فروش دام با حضور عوامل دامپزشکی و شهرداری قدس جمع‌آوری شد.

 


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0
0
احسنت به دکتر کاظمی بعداز جمع آوری در مولوی تهران الان هم در شهر قدس
نظر شما
ادامه