کد خبر: ۵۱۷۶۶


مدیر پناهگاه پردیس حیوانات گفت: پناهگاه پردیس از امروز هیچ مسئولیتی در رابطه با جمع آوری سگ های بلاصاحب کلانشهر تبریز ندارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از نصر، «ژیلا پورایرانی» افزود: به دنبال اجرای طرح زنده گیری سگ های بلاصاحب کوی استانداری تبریز شب گذشته برخی از شهروندان مثلا حامی حیوانات با حضور در محل جمع آوری سگ ها اقدام به ضرب و شتم پرسنل این پناهگاه و تخریب خودروی امدادی پردیس کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در طول 11 سال گذشته همواره نسبت به نگهداری و تیمار حیوانات و سگ های بلاصاحب شهر احساس مسئولیت می کردم اذعان داشت: در ماه های اخیر به دلیل شایعه پراکنی و ایجاد جو روانی کذب در خصوص این زبان بسته ها متاسفانه روند فعالیت پردیس با چالش های جدی مواجه شده است.

از سویی مراجع ذیربط دستور جمع آوری و عقیم سازی و نگهداری شان را صادر می کنند و انصافا شهرداری تبریز نیز در این خصوص کمال همکاری را می کند در حالی که این موضوع مطالبه شهروندان نیز هست، اما برخی از شهروندان با افراطی گری و حضور در محل جمع آوری سگ ها اقدام به ضرب و شتم و خسارت زدن به خودروهای عمومی می کنند.

پورایرانی با بیان اینکه در طول این سال ها تمام زندگی خود را وقف حیوانات بی پناه کرده است افزود: برخی افراد نادان که بی تقوایی را به اوج خود رسانده اند انواع شایعه ها را در حالی علیه پناهگاه پردیس حیوانات در جامعه شانتاژ می کنند که ما تلاش داریم اولین بیمارستان خیریه حمایت از حیوانات کشور را در تبریز راه اندازی کنیم.

مدیر پناهگاه پردیس حیوانات اذعان داشت: با توجه به اینکه تلاش همکاران بنده در پناهگاه پردیس به جای تقدیر با سنگ و میله و مصدومیت همراه است به همین دلیل از امروز این پناهگاه هیچ مسئولیتی در خصوص جمع آوری سگ های بلاصاحب کلانشهر تبریز نداشته و هیچ اقدامی نخواهد کرد.

گزارش نصر می افزاید، در هفته های اخیر افزایش تعداد سگ های بلاصاحب در سطح شهر انتقادها مبنی بر ساماندهی این سگ ها را مطرح کرده است که شهرداری تبریز با مشارکت ماموران پناهگاه حیوانات پردیس اقدام به جمع آوری آنها و انتقال به پناهگاه می کردند که شب گذشته درگیری در این خصوص صورت گرفته و تعدادی از پرسنل پناهگاه مصدوم شده اند.

 


نظر شما
ادامه