کد خبر: ۵۱۷۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر


اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر در شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در جریان برگزاری بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان آذربایجان شرقی، بر اساس ارزیابی ستاد مرکزی جشنواره و تیم ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اداره کل دامپزشکی استان با کسب بالاترین امتیاز در شاخص‌های اختصاصی موفق به کسب رتبه برتر در بین تمامی دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی شد.

در این مراسم که به ‌منظور گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم و با حضور حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، دکتر پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، دکتر بهبودی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران کل ادارات و روسای سازمان ها و دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل گردید.

دستگاه‌های برتر در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی بر اساس نتایج ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های اجرایی کشور از بین ادارات کل و دستگاههای اجرایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

«دکتر امیر حسین بهداد» مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم برای سومین بار در سالهای گذشته به‌عنوان مدیر دستگاه‌ اجرایی برتر موفق به کسب رتبه برتر در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی شد و لوح تقدیر این جشنواره توسط نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به وی اهدا گردید.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دکتر فخیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
انتخاب دامپزشکی استان آذربایجان شرقی بعنوان دستگاه برتر به همه همکاران شاغل دامپزشکی در سراسر استان آذربایجان شرقی تبریک می گوییم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
نتیجه زحمت کار همکاران در شهرستانهاست
نظر شما
ادامه