کد خبر: ۵۱۷۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
در ديدار اعضای سنديكای دامپزشكان سوريه از مركز ملی تشخيص:
رئيس سنديكای دامپزشكان سوريه، به تمايل توليدكنندگان داروهای دامی برای حضور در بازار ايران اشاره نمود ...

حکیم مهر: جلسه مشترك بین بخش های مختلف دولتی و خصوصی با كارگروه تخصصی دارویی در مركز ملی تشخیص تشکیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دكتر محمد حبیبی» رئیس مركز ملی تشخیص،‌ آزمایشگاه های مرجع و مطالعات كاربردی این سازمان در جلسه هم اندیشی هیات عالی رتبه دامپزشكان سوریه ای كه در محل مركز ملی تشخیص برگزار شد، پس از خیرمقدم به هیات سوریه ای، توانمندی های آزمایشگاهی ایران و استراتژی آزمایشگاه های دامپزشكی ایران را در استفاده از توان شبكه آزمایشگاهی به منظور افزایش سرعت،‌ دقت و صحت نتایج آن دانست.

دراین دیدار «دكتر نبی زاده» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشكر از میزبانی سازمان دامپزشكی و دعوت انجام شده از نمایندگان بخش خصوصی برای حضور در جلسه اعلام كرد: جمهوری اسلامی ایران قصد سودجویی از اتفاقات بوجود آمده در سوریه را نداشته و هدف از این جلسه آشنایی گروه سوریه ای از توانمندی های ایران و توسعه همكاری ها و ارایه راهكارهایی برای ارتقای رتبه آنان بوده است.

«دكتر سمیر الاسماعیل» نماینده مجلس كشور روسیه و رئیس سندیكای دامپزشكان سوریه كه ریاست این گروه دامپزشكی را برعهده داشت، ضمن تشكر از برگزار كنندگان این جلسه و معرفی ساختار دامپزشكی کشور سوریه صنعت داروسازی در سوریه را با كیفیت دانست و تمایل تولیدكنندگان داروهای دامی برای حضور در بازار ایران را مورد اشاره قرار داد.

وی درحضور نمایندگان سندیكای تولید كنندگان داروهای دامی و انجمن صنفی واردكنندگان دارو و موسسه تحقیقات و سرم سازی رازی متقابلا از شركتهای تولید كننده داروهای دامی دعوت كرد برای حضور محصولات خود در كشور سوریه اقدام نموده و قول مساعدت لازم را داد.

یازده نفر از اعضای سندیكای دامپزشكان سوریه كه با برنامه ریزی شورای عالی انقلاب فرهنگی در ایران حضور دارند از چند بخش مركز ملی تشخیص بازدید و لوح تقدیر خود را به رئیس این مركز اهدا کردند‌.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
2
مواد اولیه داروها با ارز دولتی تهیه شده و در نهایت محصول با ارز آزاد به فروش میرسد ،به این میگن یک معامله پرسود که افراد دارای رانت از آن می توانند استفاده کنند . احسنت به این تدبیر
ناشناس
|
Belgium
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
1
سورییییییه!!!!؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
خدا به دادمان برسد!! دیگه از مریال و فایزر و ایزو و هیپرا خبری نیست داریم با سوریه جنگ زده مبادله دارویی می کنیم...!!
نظر شما
ادامه