کد خبر: ۵۱۷۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

ظهر امروز 11 شهریور 98 با حضور معاون سلامت و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قروه، سرپرست شبکه دامپزشکی این شهرستان در حضور فرماندار در فرمانداری معارفه گردید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، با حضور معاون سلامت و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قروه، «حسین پروایی» به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی این شهرستان در حضور فرماندار در فرمانداری معارفه گردید.

در این جلسه مهندس امان الهی فرماندار شهرستان قروه ضمن یادآوری تلاش ها و خدمات ارزشمند دامپزشکی به روستائیان و دامداران، افزود: این جابجایی به درخواست و اصرار دکتر مرجانیان بواسطه دوری 8 ساله از استان و زادگاه انجام و موافقت گردید فلذا لازم می دانم از زحمات شبانه روزی ایشان تقدیر و تشکر نمایم و ضمن آرزوی توفیق برای مهندس پروایی سرپرست شبکه دامپزشکی از ایشان درخواست تلاش و خدمت مضاعف به مردم را دارم.

امان الهی افزود: بی شک دکتر ورمقانی مدیر کل د امپزشکی استان دغدغه ای کمتر از بنده برای گماردن فرد شایسته و توانمند برای رئیس شبکه دامپزشکی با توجه به سرمایه دامی زیاد و گستردگی روستاها ندارد لذا مجموعه فرمانداری با تمام توان حامی خدمات و وظایف تعریف شده اداره کل و شبکه دامپزشکی به دامداران منطقه می باشد.

همچنین جلسه مشابهی در یک فضای صمیمی با حضور معاون سلامت اداره کل و هیات همراه و همچنین همکاران بخش دولتی و غیر دولتی دامپزشکی قروه برگزار شد و «حسین پروایی» بعنوان سرپرست شبکه دامپزشکی قروه به حاضرین معرفی شد.

گفتنی است اداره کل دامپزشکی کردستان با درخواست انتقالی «دکتر رضا مرجانیان» رییس شبکه دامپزشکی قروه به اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری موافقت نموده است.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
1
1
دکتر مرجانیان عزیز شما یکی از نیروهای کار امد سازمان هستن
پیروز و سربلند باشید
دکتر راسخی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
بنده هم ضمن خسته نباشید آرزوی موفقیت برای دوست عزیزم جناب دکترمرجانیان دارم
عزیزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
1
0
...........، باوجود این همه دکتر دامپزشک ، یک لیسانس عهده دار مسولیتی میشود ...................
سنندج
|
France
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
1
0
........................ تحقیر دکترها در هر دو بخش خصوصی و دولتی خود جای سوال دارد ؟؟؟؟؟؟؟راز این تفکر چیست
نظر شما
ادامه